بازی Assassin’s Creed Nexus VR برای اواخر سال 2023 تایید شد و در Ubisoft Forward به طور کامل معرفی شد.


بازی Assassin’s Creed VR که بسیار درباره آن صحبت می شد، به Assassin’s Creed Nexus VR تغییر نام داد، یک تجربه واقعیت مجازی. یوبی‌سافت این اعلامیه را در جریان نمایشگاه بازی‌های متا کوئست، که اواخر پنجشنبه برگزار شد، اعلام کرد و تایید کرد که تا پایان سال منتشر می‌شود و به‌روزرسانی‌های بیشتر در رویداد Ubisoft Forward در 12 ژوئن فاش می‌شود. رویداد نمایشگاهی به عنوان برنامه‌ریزی شده بود. پاسخی به لغو E3 2023 – به‌روزرسانی‌های امیدوارکننده در مورد جدیدترین بازی‌های یوبی‌سافت – و در ساعت 10:30 شب IST / 10 صبح به وقت محلی در ایالات متحده پخش می‌شود.

Nexus VR اولین بازی Assassin’s Creed خواهد بود که در واقعیت مجازی قابل بازی است – که با توجه به شباهت‌های پلتفرم به دستگاه Animus این فرنچایز که به شما امکان می‌دهد به دوره‌های کلیدی تاریخ بپردازید، عجیب به نظر می‌رسد. کمی دیر، اگر از من بپرسید. این پروژه در ابتدا در یک پست وبلاگی از سال 2021 تأیید شد که در آن به یک بازی واقعیت مجازی Splinter Cell نیز اشاره شده بود. گزارش شده است سال گذشته به همراه سه عنوان اعلام نشده کنسل شد. در این پست همچنین اشاره شده است که Ubisoft Red Storm، زیرمجموعه مسئول این امر است تام کلنسی بازی‌ها، با پشتیبانی اضافی Ubisoft Reflections، Ubisoft Dusseldorf و Ubisoft Mumbai، هر دو بازی واقعیت مجازی را توسعه خواهند داد.

سال گذشته، یوبی سافت چندین پروژه در حال توسعه را در دنیای Assassin’s Creed تأیید کرد که شامل دو تجربه تک نفره، یک بازی موبایل و یک مرکز مرکزی به نام Assassin’s Creed Infinity بود. آخرین آنها به گونه ای طراحی شده است که دسته ای از بازی های AC مختلف را به هم متصل کند، با برنامه هایی که شامل تجربیات چند نفره در آن می شود. در همین حال، Assassin’s Creed Red در قلب ژاپن فئودالی می گذرد، جایی که شما بر هنرها و تسلیحات یک شینوبی تسلط دارید، و توسط بخش کبک یوبی سافت – که بیشتر برای Assassin’s Creed Odyssey شناخته می شود – ساخته می شود. همچنین AC Hexe وجود دارد که به عنوان «تاریک‌ترین» مجموعه توصیف می‌شود که در مراحل آخر امپراتوری مقدس روم اتفاق می‌افتد که در محاکمه جادوگران غرق شده است. و در نهایت، Assassin’s Creed Jade، بازی موبایل چینی است که از همان فرمت گیم پلی بازی های RPG سنگین اخیر پیروی می کند.

اخیراً، Assassin’s Creed Mirage تاریخ انتشار تایید شده 12 اکتبر را به همراه یک تریلر گیم‌پلی دریافت کرد که بیشتر به رویکرد بازگشت به اصول این فرنچایز می‌پردازد که به جای یک RPG جهان باز، بر روی یک بازی ترور مخفیانه خطی متمرکز شده است. داستان این فیلم در بغداد قرن نهم می‌گذرد، باسیم بن اسحاق، شخصیتی فرعی از والهالا، که از یک پس‌زمینه جیب‌بر فقیر رشد می‌کند و تحت هدایت مربی روشن (شهره آغداشلو) تبدیل به یک قاتل اصلی برای طایفه پنهان می‌شود. علائم تجاری حق رای دادن مانند تیغه های مخفی، مخفی کاری اجتماعی و Leaps of Faith، در کنار موارد اضافه شده جدید مانند مکانیک Pole Vault برای پیمایش پارکور بازمی گردند. Assassin’s Creed Mirage اکنون برای پیش‌فروش آماده شده و برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series S/X عرضه خواهد شد.

Assassin’s Creed Nexus VR اواخر امسال با هدست متا کوئست VR عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتر در مورد همان در 12 ژوئن در ساعت 22:30 IST / 10 صبح PT در ایالات متحده فاش خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع