بایدو صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر 145 میلیون دلاری را برای استارتاپ هایی که روی هوش مصنوعی کار می کنند راه اندازی می کند


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گزارشی که در این هفته نشان داد، تقریباً 80 سازمان در چین از سال 2020 LLM های خود را راه اندازی کرده اند که در سال جاری کمی بیشتر از ایالات متحده است.

© تامسون رویترز 2023

روز چهارشنبه گفت، غول جستجوی چینی بایدو یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر به مبلغ 1 میلیارد یوان (تقریبا 1200 کرور) برای حمایت از استارت آپ های متمرکز بر محتوای تولید شده توسط برنامه های کاربردی هوش مصنوعی ایجاد خواهد کرد.

در واکنش به افزایش LLM ها، چین پیش نویس مقررات را در ماه آوریل در مورد استفاده از هوش مصنوعی مولد منتشر کرد.

در ماه مارس، بایدو از Ernie Bot، LLM مجهز به هوش مصنوعی خود رونمایی کرد. هلدینگ گروه علی بابا، غول تجارت الکترونیک، از دیگر شرکت های چینی بود که به سرعت دنبال شد.

شرکت های فناوری چینی پس از موفقیت چشمگیر ChatGPT، چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط OpenAI با پشتیبانی مایکروسفت منتشر شد، رقابت کردند تا LLM های خود را منتشر کنند.

این شرکت همچنین رقابتی را برای توسعه دهندگان راه اندازی خواهد کرد تا برنامه هایی را بر اساس مدل زبان بزرگ ERNIE (LLM) خود بسازند یا این مدل را در محصولات موجود خود ادغام کنند.