بایننس دفتر منطقه‌ای را در قزاقستان راه‌اندازی می‌کند و قصد دارد قوانین رمزنگاری را توسعه دهد.

در آن زمان، غول صرافی همچنین با وزارت توسعه دیجیتال قزاقستان برای تقویت رونق Web3 وارد توافق شده بود.

بایننس همچنین در حال هماهنگی با نیجریه برای ایجاد یک منطقه ویژه اقتصادی است که توسط بخش کریپتو تامین می شود. این مرکز کریپتو در نیجریه تنها موجودیت مشابهی را در تمام غرب آفریقا ایجاد خواهد کرد. این ابتکار همچنین توسط سازمان مناطق پردازش صادرات نیجریه (NEPZA) حمایت می شود.

صرافی رمزارز بایننس با دولت قزاقستان قراردادی امضا کرده است که قصد دارد فرهنگ رمزنگاری و وب 3 را تقویت کند. آژانس نظارت مالی قزاقستان به دنبال ارائه بینش بایننس در مورد چارچوب بندی قوانین در بخش کریپتو است. هر دو نهاد قصد دارند فعالیت‌های غیرقانونی در بخش دارایی‌های دیجیتال مجازی (VDAs) را هدف قرار دهند. طبق گزارش The Block، قزاقستان دفتر مرکزی منطقه ای بایننس را در خود جای داده و روی ایجاد مقررات رمزنگاری مشترک در منطقه کار خواهد کرد.

این امضا به عنوان بخشی از اجرای برنامه آموزش مجری قانون جهانی ما انجام شد، زیرا ما با هم علیه جرایم سایبری و مالی در سطح جهانی مبارزه می کنیم. https://t.co/l29rNDv571

— CZ :large_orange_diamond: Binance (@cz_binance) 3 اکتبر 2022

بر اساس «برنامه آموزش مجری قانون جهانی»، بایننس افسران پلیس در نقاط مختلف جهان را به متخصصان ماهر Web3 متصل خواهد کرد که آموزش هایی را در مورد راه های مبارزه با جرایم رمزنگاری بالقوه و همچنین راه هایی برای مقابله با عواقب بعدی برگزار می کنند.

بایننس تلاش هایی را برای گسترش برنامه آموزشی و سواد رمزنگاری خود در بین افسران مجری قانون در سراسر جهان انجام داده است. مرکز آن در قزاقستان آغازگر این تلاش در منطقه است که تعداد زیادی ماینر کریپتو را در خود جای داده است.

امروز #بایننس تفاهم نامه ای با آژانس نظارت مالی جمهوری قزاقستان امضا کرد:flag-kz:

بایننس که قصد دارد به مجوزدارترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شود، تنها دو ماه پیش در ماه اوت وارد بازار قزاقستان شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

این شرکت مجوزهای مربوطه را از سوی اداره خدمات مالی آستانه اعطا کرد.

در ماه مه، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، با قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان ملاقات کرد.

در همین حال، ژائو هیجان خود را در مورد توسعه با هفت میلیون دنبال کننده توییتر خود به اشتراک گذاشته است.