برنامه جدید ODialer Oppo امکان ضبط تماس مخفیانه را در گوشی های هوشمند OnePlus، Realme، Oppo می دهد.

با این حال، یکی از کارکنان Gadgets360 همچنین توانست عملکرد قابلیت ضبط تماس مخفیانه برنامه را در دستگاه OnePlus تأیید کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع دستگاه‌های OnePlus، Realme و Oppo که دارای Android 12 یا بالاتر هستند، اکنون می‌توانند تماس‌ها را بدون سلب مسئولیت صوتی حین تماس از طریق یک برنامه شماره‌گیر قابل دانلود به نام ODialer ضبط کنند. این برنامه که توسط ColorOS Oppo توسعه یافته و در 16 ژانویه منتشر شده است، در حال حاضر در فروشگاه Google Play فقط برای کاربران دستگاه های واجد شرایط برندهای اسمارت فون مذکور در دسترس است. ویژگی ضبط تماس در برنامه‌های شماره‌گیر سهام، وقتی در حین تماس روشن می‌شود، سلب مسئولیت صوتی را فعال می‌کند، که می‌توان با آخرین برنامه از آن اجتناب کرد.

معمولاً دیده شده است که تلفن‌های اندرویدی گوشی‌های هوشمند خود را با نسخه‌ای از برنامه‌های شماره‌گیر پیش‌فرض خود یا با برنامه Google Phone بارگذاری شده به عنوان شماره‌گیر پیش‌فرض ارسال می‌کنند. با این حال، به نظر می رسد Oppo به دنبال تغییر این موضوع است، زیرا تیم ColorOS این برند به عنوان توسعه دهنده برنامه ODialer در فروشگاه Google Play ذکر شده است.

ویژگی ضبط صدا در برنامه‌های شماره‌گیر اندروید استوک معمولاً دارای یک اعلامیه سلب مسئولیت است که در آن یادداشت می‌شود «این تماس در حال ضبط است» که می‌تواند برخی از گیرنده‌های تماس را به تعویق بیندازد. به نظر می رسد ODialer این مشکل را با حذف کامل سلب مسئولیت و امکان ضبط تماس مخفیانه حل می کند. بنابراین، این برنامه می تواند نگرانی های مربوط به حریم خصوصی را نیز ایجاد کند.

ODialer همچنین دارای ویژگی شماره گیری سریع است که به کاربران امکان می دهد به راحتی با مخاطبین برتر خود تماس بگیرند. برنامه Oppo ColorOS ODialer به اندروید 12 و بالاتر نیاز دارد و دارای شماره نسخه 13.1.5 است. شماره گیر همچنین دارای حالت تاریک است.

با توجه به بخش «درباره» این برنامه در فروشگاه Google Play، دارای ویژگی مدیریت تماس است که به کاربران امکان می‌دهد تماس‌های اخیر را در گروه سازماندهی کنند. با این حال، ویژگی اصلی برنامه پشتیبانی از ضبط تماس بدون اعلام سلب مسئولیت در هنگام تماس است.

این برنامه در حال حاضر امتیاز 3.8 از 5 را در فروشگاه Google Play دریافت می کند، با بررسی ها نشان می دهد که در نسخه فعلی برنامه باگ های زیادی وجود دارد.