برنامه دسترسی اولیه MIUI 14 قبل از تاریخ انتشار 1 دسامبر اعلام شد

طبق گزارش، یک کاربر می تواند تنها یک دستگاه شیائومی – تبلت یا گوشی هوشمند – را برای برنامه دسترسی زودهنگام MIUI 14 ثبت کند. پس از ثبت نام دستگاه، کاربران نمی توانند دستگاه دیگری شیائومی را با همان حساب ثبت نام کنند.

در همین حال، عرضه شیائومی 13 در تاریخ 1 دسامبر تایید شده است. خط تولید آتی شامل دو مدل خواهد بود: شیائومی 13 وانیلی و شیائومی 13 پرو. خط تولید پرچمداران آینده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد. انتظار می رود که سری شیائومی 13 در تاریخ 1 دسامبر روی رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 اجرا شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به‌روزرسانی نرم‌افزار آتی MIUI 14 شیائومی مبتنی بر اندروید 13 است، در حالی که گوشی‌های قدیمی‌تر شیائومی می‌توانند به‌روزرسانی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کنند. در حالی که این شرکت هنوز جزئیاتی در مورد ویژگی‌های MIUI 14 اعلام نکرده است، انتظار می‌رود این به‌روزرسانی ویژگی‌های اصلی Android 13 از جمله تنظیمات حریم خصوصی بهبود یافته، پشتیبانی بهتر از موضوع و اعلان پخش کننده رسانه بهبود یافته را معرفی کنید.

طبق گزارش ITHome، شیائومی به کاربران اجازه می دهد تا برای دسترسی زودهنگام به MIUI 14 در چین ثبت نام کنند. طبق گزارش، برنامه آزمایشی MIUI 14 در 28 نوامبر آغاز شد و در 28 دسامبر در ساعت 23:59 به پایان خواهد رسید. کاربران باید برای آزمایش به‌روزرسانی نرم‌افزاری آتی، با سازنده گوشی‌های هوشمند چینی ثبت‌نام کنند.

این گزارش می‌گوید که دسترسی زودهنگام به صورت مرحله‌ای انجام خواهد شد. با این حال، در حال حاضر، تنها کاربران در چین به این برنامه دسترسی خواهند داشت، در حالی که کاربران سایر مناطق باید منتظر بمانند تا شرکت آزمایشات خود را به کشورهای دیگر گسترش دهد.

MIUI 14، رابط نرم افزاری مبتنی بر اندروید 13 شیائومی برای گوشی های هوشمندش، در تاریخ 1 دسامبر راه اندازی خواهد شد. به روز رسانی نرم افزاری آتی این شرکت در کنار گوشی های سری 13 شیائومی در 1 دسامبر عرضه خواهد شد. چند روز قبل از عرضه گوشی های آینده شیائومی گوشی های هوشمند، OEM چینی یک برنامه دسترسی زودهنگام برای MIUI 14 در چین معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد آخرین نرم افزار را قبل از عرضه رسمی آن امتحان کنند. قابل ذکر است، این برنامه در حال حاضر محدود به کاربران چین است، اما می تواند در آینده به مناطق دیگر گسترش یابد.