برنامه وب پیشرو اسنپ چت برای ویندوز منتشر شده در فروشگاه مایکروسافت: همه جزئیات

کاربران رایانه های شخصی ویندوز 10 و ویندوز 11 می توانند برنامه اسنپ چت برای ویندوز را به صورت رایگان از فروشگاه مایکروسافت دانلود و نصب کنند. همانطور که قبلا ذکر شد، برنامه برای کارکرد صحیح به آخرین نسخه Microsoft Edge نیاز دارد.

اسنپ ​​چت اپلیکیشنی را برای کاربران ویندوز 10 و ویندوز 11 راه اندازی کرده است. برنامه جدید در فروشگاه مایکروسافت به عنوان یک برنامه وب مترقی (PWA) در دسترس است که روی مایکروسافت اج روی رایانه های شخصی ویندوز 10 و 11 اجرا می شود. PWAها برنامه‌های وب هستند که با استفاده از صفحات وب در حالی که شبیه یک برنامه کاربردی هستند – با پشتیبانی از نمادها و اعلان‌های صفحه اصلی کار می‌کنند. اسنپ ​​چت برای ویندوز مبتنی بر نسخه وب اسنپ چت است که چند ماه پیش منتشر شد.

ماه گذشته، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ویژگی‌های جدیدی را به Snapchat+، سرویس اشتراک ممتاز خود اضافه کرد، از جمله «انقضای داستان سفارشی» که به مشترکین ممتاز اجازه می‌دهد زمان انقضای داستان‌هایشان را کنترل کنند. این برنامه همچنین اعلان‌های سفارشی جدید، حاشیه‌های داستانی و موارد دیگر را برای مشترکینی که هزینه خدمات را پرداخت می‌کنند اضافه کرده است. اشتراک +Snapchat چند ماه قبل در ماه اوت رسماً در هند راه اندازی شد.

طبق گزارش Windows Central، برنامه Snapchat برای ویندوز یک PWA است که بر روی مرورگر مایکروسافت اج مبتنی بر کروم مایکروسافت اجرا می‌شود. با این حال، حجم دانلود آن فقط 1.4 مگابایت است و دارای ویژگی های مشابه نسخه وب است.

درست مانند سایر PWA ها، ویندوز با آن مانند یک برنامه «بومی» رفتار می کند (برنامه هایی که برای کار بر روی یک پلت فرم یا سیستم عامل خاص طراحی شده اند) و این برنامه از طریق Microsoft Edge کار می کند. این بدان معنی است که مانند سایر برنامه های پیام رسان ویندوز، اسنپ چت برای ویندوز نیز دارای یک نماد برنامه خواهد بود و کاربران می توانند یک میانبر به PWA در دسکتاپ، نوار وظیفه خود اضافه کنند و به سرعت به برنامه دسترسی پیدا کنند. منوی شروع.

سرویس اشتراک ممتاز اسنپ چت همچنین مجموعه ای از ویژگی های آزمایشی و پیش از انتشار انحصاری شامل شش ویژگی انحصاری – نشان، نمادهای برنامه سفارشی، نشانگر Rewatch، بهترین دوستان برای همیشه، Ghost Trails در اسنپ مپ و سیستم خورشیدی را ارائه می دهد. این سرویس در هند با قیمت روپیه در دسترس است. 49 در ماه در حالی که در ایالات متحده هستند، کاربران باید 3.99 دلار (تقریباً 330 روپیه) برای اشتراک ماهانه Snapchat+ بپردازند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع