بهارتی ایرتل 89 درصد جهش در سود سه ماهه دوم در میان تحقق بیشتر مشترکین ثبت کرد

مدیرعامل ایرتل، گوپال ویتال، گفت که این شرکت اکنون در حال عرضه 5G است و اطمینان دارد که Airtel 5G Plus بهترین تجربه را در هند ارائه خواهد کرد.

چند روز پیش، بزرگترین اپراتور مخابراتی هند Reliance Jio نیز نتایج سه ماهه خود را منتشر کرد و جهش سالانه 28 درصدی در سود خالص خود در سه ماهه سپتامبر را به 20 روپیه تقسیم کرد. 4518 کرور در همین حال، درآمد حاصل از عملیات Reliance Jio (RJIL) 20.2 درصد افزایش یافت و به روپیه رسید. 22521 کرور برای سه ماهه اخیر از روپیه. 18735 کرور در دوره سال قبل.

“در عین حال، ما همچنان نگران ROCE (بازده سرمایه به کار گرفته شده) پایینی هستیم که کسب و کار ما به دلیل قیمت گذاری که پایین ترین قیمت در جهان است، ارائه می دهد. با توجه به سرمایه گذاری های کلان مورد نیاز برای پیشبرد پذیرش دیجیتال در هند، ما معتقدیم که وجود دارد ویتال گفت که نیاز به اصلاح تعرفه است.

میانگین درآمد هر کاربر (ARPU) برای سه ماهه برابر با روپیه بود. 190 در مقایسه با روپیه در بیانیه Airtel آمده است: 153 در سه ماهه دوم سال مالی 22 در پشت “تمرکز مداوم بر مشتریان با کیفیت، ارتقاء تلفن هوشمند به گوشی هوشمند و کسب درآمد از داده ها”.

مجموع درآمد سالانه 22 درصد افزایش یافت و به 100 میلیون ریال رسید. بر اساس بیانیه ای، 34527 کرور در طول سه ماهه اخیر به پایان رسیده است.

سود خالص پلتفرم جیو حدود 27 درصد افزایش یافت و به 50 میلیون تومان رسید. 4729 کرور در طول سه ماهه گزارش شده.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این شرکت گفت که آماده است تا عرضه 5G را تا دسامبر 2023 تکمیل کند. به گفته این شرکت، عرضه 5G، ترکیب مشترکین و معیارهای سرانه را بهبود می بخشد و رشد داده ها را تسریع می بخشد.

دومین اپراتور بزرگ مخابراتی هند، Bharti Airtel، روز دوشنبه 89 درصد افزایش سالانه سود خالص تلفیقی را برای سه ماهه دوم منتهی به سپتامبر 2022 به روپیه اعلام کرد. 2,145 کرور، در میان بهبود میانگین تحقق هر مشترک.