بهترین لپتاپهای لنوو؛ ارزانترین تا بهترین برای بازی

از این رو خرید سرخ کن ایده آل با برخورداری از امکانات بالا با بهترین قیمت بر عهده فروشنده بوده تا بتواند راهنمایی های لازم را به خریدار ارائه دهد. به ویژه در مدلهای جدیدتر با ویژگیها و تکنولوژیهای پیشرفته متفاوتی طراحی شدهاند که بر کیفیت عملکرد و سهولت استفاده از آنها کمک شایانی میکند. لپ تاپ Lenovo ThinkBook 14s Yoga دارای صفحه نمایش 14 اینچی همراه با عملکرد سریع و عمر باتری عالی است. عملکرد یکی از بهترین لپ تاپ های لمسی 2022 بسیار مناسب است و امکان بازیهای 1080p را مستقیماً از این ترکیب لپتاپ/تبلت فراهم میکند.

این ساعت دارای یک بدنه بسیار محکم در کنار ظاهری بسیار شیک و جذاب است. خریداران این مدل از بهترین زودپز از سطح ایمنی آن کاملا راضی هستند و از جنس بدنه آن تعریف میکنند. Dell Inspiron 3501 یک گزینه مناسب است که میتوانید به سراغ آن بروید. این لپتاپ همچنین برای Windows 11 آماده است، بنابراین میتوانید هر زمان که بهروزرسانی در دسترس بود، آن را ارتقا دهید. این لپتاپ همچنین با Windows 10 Home، Office Home و Student 2019 از پیش بارگذاری شده است. این لپ تاپ با داشتن پردازنده i7 نسل یازدهم، 512 گیگابایت حافظه SSD و 16 گیگابایت رم DDR4، چندین برنامه را به طور همزمان بدون هیچ مشکلی اجرا میکند.

همزن برقی ارزان

لپ تاپ Envy x360 13 اچ پی، که در حال حاضر با قیمت 699.99 دلار در دسترس است، برترین لپتاپ سال ۲۰۲۲ ارزان قیمتی است که می توانید زیر 800 دلار خریداری کنید. با ساعتهای هوشمند سیمکارتخور حتی میتوانید تماس تلفنی برقرار کنید. علیرغم هزینه، شما در حال سرمایه گذاری روی یک لپ تاپ باکیفیت و مقاوم در آینده هستید، بدون اینکه ضرر کنید. یه هفته است که ازش استفاده میکنم، نصبش آسونه و به نظرم خودتون میتونین نصبش کنین و اینکه یکمی احساس میکنم که سنسور رو راحت میشه از جاش درآورد! همانطور که میدانید استفاده از عذا های سرخ کردنی میتواند سلامت شما و اعضای خانواده را بشدت تهدید کند اما حقیقتا این غذا های بشدت خوشمزه و پرطرفدار هستند از این رو افراد زیادی قصد استفاده از سرخ کن های بدون روغن را دارند چون این محصولات تا حد بسیار زیادی استفاده از روغن را کاهش و خطرات میل کردن غذا های سرخ کردنی را کاهش میدهند.

با خرید این دستگاه عملکرد مناسبی را از پردازندهی مرکزی Core i7 نسل یازدهم اینتل و رندر قوی از پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe دریافت میکنید. به سراغ کروم بوکها که برویم Acer Chromebook Spin 713 با ویژگیهای منحصر به فردش جزو برترین لپتاپ سال ۲۰۲۲ به حساب میآید. همچنین برخورداری از پورتهای متعدد، صفحه نمایش روشن و واضح و عمر باتری مناسب Spin 713 را برترین لپتاپ ۲۰۲۲ در دسته کروم بوکها قرار میدهد. به این ترتیب Acer Chromebook Spin 713 برترین لپتاپ سال ۲۰۲۲ با قیمت فقط 500 دلار در دسترس شما خواهد بود. البته کیفیت صفحه نمایش میتوانست بهتر از اینها باشد اما با توجه به قیمت زیر 1000 دلار این محصول، هرگز عیب بزرگی برای آن محسوب نشده و قطعا برترین لپتاپ ۲۰۲۲ برای کمپانی ایسر خواهد بود.

پردازنده قدرتمند این دستگاه برای اجرای برنامههای سنگین اندروید یا لینوکس عالی است. بلیت مسافرت به شهر یا کشوری که مادرتان به آن علاقه دارد نیز هدیه خوبی است؛ چه یک سفر زیارتی باشد، چه یک سفر سیاحتی. این لپتاپ دارای فناوری Wi-Fi 6 و پورتهای Thunderbolt 4 است که آن را به یک لپتاپ مقاوم در آینده و برترین لپتاپ سال ۲۰۲۲ تبدیل میکند و در درازمدت در هزینه شما صرفهجویی میکند. با این حال، عدم پشتیبانی از Thunderbolt 3 ناامیدکننده است. در روشنایی با این حال، Lenovo ThinkBook 14s Yoga فوق العاده گام اول خرید قدرتمند است. با خرید چنین هدیهای به افراد آرامش و راحتی هدیه دادهاید.

هدیه برای روز مرد