بیت‌کوین نزدیک به 20500 دلار باقی می‌ماند در حالی که آلت‌کوین‌ها شاهد رزرو سود در سراسر جهان هستند

بیت کوین و بازار گسترده تر کریپتو تا روز سه شنبه پیش از تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده برای نرخ بهره که انتظار می رود در اواخر روز، به معاملات مرتبط با دارایی های ریسک ادامه دهند. همانطور که اوضاع پیش می رود، ارزش بیت کوین در 24 ساعت گذشته 0.08 درصد کاهش یافته است و قیمت آن در حال حاضر حدود 20500 دلار (تقریبا 16.96 لک) در سراسر مبادلات جهانی است، در حالی که صرافی های هندی مانند CoinDCX بیت کوین را 21651 دلار (تقریباً 17.91 روپیه) ارزیابی می کنند. لاخ)، دقیقاً همان چیزی است که دارایی کریپتو در صبح روز سه شنبه ارزش گذاری شد.

سهام ایالات متحده در روز جمعه افزایش شدیدی را ثبت کردند. شاخص S&P 500 2.5 درصد افزایش یافت و شاخص Nasdaq Composite 2.9 درصد افزایش یافت. بیت کوین همچنین پس از ماه ها در این هفته به بالای سطح روانی کلیدی 20000 دلاری (تقریباً 16.55 میلیون روپیه) بازگشت. نوسان بسیار کم. مهمترین نمودار برای BTC در حال حاضر نمودار ماهانه است. اکتبر یک ماه سبز بزرگ بود و نوامبر از نظر فصلی مشابه دومین ماه برتر سال در میان ترم ها است. اگر BTC سطح 20000 دلار را تأیید کند. تیم تحقیقاتی در CoinDCX در گفتگو با گجت‌های 360 اظهار می‌دارد که امکان حرکت در محدوده تا 23300 دلار (تقریباً 19.29 میلیون روپیه) را فراهم می‌کند.

اتر، بزرگترین توکن قراردادهای هوشمند، پس از افزایش مثبت در هفته گذشته، خود را در کنار BTC در روز سه‌شنبه محکم نگه می‌دارد. اتر در حال حاضر تقریباً 0.08 درصد در 24 ساعت گذشته در سراسر مبادلات جهانی کاهش یافته است. در همین حال، در صرافی‌های هند، اتریوم 1655 دلار (تقریباً 1.37 لک) ارزش دارد که در آن ارزش‌ها در روز گذشته کوچک‌ترین کاهشی نداشته است.

Cardano، Solana، Polygon، Uniswap، BNB، TRON، Avalanche، Cosmos، Chainlink و Polkadot ضررهای جزئی را ثبت کردند، در حالی که Monero موفق شد روند را بشکند و به ارزش آن اضافه شود.

در بخش میم کوین ها، Dogecoin بیشتر سودهای خود را پس از اعلام ایلان ماسک از دست داد و از این رو با زیان معامله شد. ارزش دوج کوین پس از کاهش بیش از 5.2 درصدی در 24 ساعت گذشته، 0.14 دلار (تقریباً 11.44 روپیه) است، در حالی که ارزش شیبا اینو 0.000012 دلار (تقریباً 0.001029 روپیه) است که 4.89 درصد در روز گذشته کاهش یافته است.

ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال گجت 360 نشان می‌دهد که اکثر آلت‌کوین‌های اصلی در 24 ساعت گذشته ارزش خود را از دست داده‌اند، حتی اگر بیت‌کوین و اتر حرکت کمی داشتند. اعداد ارزش بازار جهانی کریپتو نیز تا سه شنبه و اوایل چهارشنبه شاهد کاهش 0.96 درصدی بود.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در صرافی های جهانی مانند کوین مارکت کپ، کوین بیس و بایننس قیمت بیت کوین به 20483 دلار (تقریبا 16.95 میلیون روپیه) می رسد در حالی که داده های CoinGecko نشان می دهد که ارزش بیت کوین اکنون 1.9 درصد بالاتر از قیمت چهارشنبه گذشته است.

“علاوه بر این، ما فردا FOMC (کمیته بازار آزاد فدرال) را داریم که یک رویداد 50/50 است که می تواند به راحتی روند صعودی اخیر را مختل کند. انتظار می رود فدرال رزرو برای چهارمین بار متوالی نرخ بهره را 75 واحد در ثانیه افزایش دهد. و پس از آن، بازارها انتظار دارند که فدرال رزرو از موضع جنگ طلبانه خود کناره گیری کند و سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد، مگر اینکه داده ها همچنان به نشان دادن تورم سرسختانه تثبیت شده ادامه دهند.


بهترین گوشی‌های هوشمندی که می‌توانید در هند با قیمت کمتر از روپیه بخرید کدامند؟ 30000؟ تعداد انگشت شماری از گزینه ها وجود دارد که ما در قسمت این هفته Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث کرده ایم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.