بیت‌کوین و اتر به روند صعودی خود ادامه می‌دهند که بیشترین سود ارزهای دیجیتال را ثبت می‌کنند: همه جزئیات

در 24 ساعت گذشته، ارزش کل بازار کریپتو با 1.33 درصد افزایش به ارزش 1.06 تریلیون دلار (تقریباً 8642933 کرور) بر اساس CoinMarketCap رسید.

بیت کوین روز سه شنبه با افزایش اندک 2.58 درصدی معاملات خود را آغاز کرد، در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال سود ثبت کردند که نشان دهنده بهبودی سالم برای این دارایی های دیجیتالی بسیار سوداگرانه است. ارزش معاملاتی محبوب ترین ارز دیجیتال جهان 23071 دلار (تقریباً 18.8 میلیون روپیه) است. در 24 ساعت گذشته، BTC از نظر ارزش 355 دلار (تقریباً 28990 روپیه) رشد کرد – هم در مبادلات ملی و هم در صرافی های بین المللی. با افزایش سود ارزهای دیجیتال، اکثر ارزهای رمزپایه از رکود مربوطه خود خارج شده اند، زیرا بهبودی پس از سقوط کریپتو در سال گذشته ادامه دارد.

در اقدامی خاص، SOL پس از سقوط عمده قیمت‌ها پس از سقوط FTX، همچنان از سودهای قوی (بیش از 20 درصد) برخوردار است. آخرین پمپ را می توان به گزارش توسعه دهنده Electric Capital نسبت داد که قدرت سازنده اکوسیستم Solana را برجسته می کند. مهمتر از همه، با وجود اعلام ورشکستگی جنسیس و اعلام اخراج دسته جمعی از سوی شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل و مایکروسافت، بیت کوین و اتریوم در سطوح حمایتی حیاتی معامله می شوند. پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه اپل یک هدست VR/AR در بهار امسال عرضه خواهد کرد، بیشترین سود در هفته گذشته در توکن‌های با مضمون متاورس MANA (با 60 درصد افزایش) و SAND (با افزایش 33 درصدی) مشاهده شد.» Parth Chaturvedi، Crypto Ecosystem Lead، CoinSwitch. به Gadgets 360 گفت.

هر دو memecoin – Dogecoin و Shiba Inu نیز به رگه های سود خود ادامه دادند. یک گزارش نانسن اخیرا ادعا کرده است که Shiba Inu، با قیمت 0.000012 دلار (تقریباً 0.000991 روپیه)، بهترین گزینه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران مبتدی است. در همین حال، Dogecoin در حال حاضر 0.090 دلار (تقریبا 7.32 روپیه) قیمت دارد.

استیبل‌کوین‌هایی مانند تتر، دلار کوین، ریپل و بایننس دلار در کنار کاردانو، سولانا، پولیگون و پولکادوت نیز در روز سه‌شنبه سودهایی را ثبت کردند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

برخی آلتکوین‌ها در روز سه‌شنبه شاهد ضرر بودند، از جمله Cosmos، Near Protocol، EOS Coin، Zcash و Kishu Inu.


Litecoin، Avalanche، Tron، Uniswap، و بیت کوین پیچیده و سایر آلتکوین ها شاهد افزایش ارزش خود بودند.

ارزش اتر روز سه شنبه 1.20 درصد افزایش یافت. دومین ارز دیجیتال پرارزش با قیمت 1638 دلار (تقریباً 1.33 میلیون روپیه) معامله می شود که طبق ردیاب قیمت رمزنگاری Gadgets 360 است.