بیت کوین، اتریوم، اکثریت ارزهای دیجیتال امروز شاهد زیان بودند، بازار کلی افت کرد

Tether، Binance Coin، USD Coin، Cardano، Polygon و Polkadot – همگی با کاهش قیمت باز شدند.

Dogecoin و Shiba Inu همراه با Solana، Tron، Uniswap و Avalanche از پله‌های قیمت پایین رفتند.

اینها عبارتند از Binance USD، Ripple، EOS Coin، Dash و Flex.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

نمودار قیمت کریپتو، در روز پنج‌شنبه، ۸ دسامبر، پس از ضرر بیشتر ارزهای دیجیتال، در قرمزها غرق شد. ارزش بیت کوین با توجه به ردیاب قیمت ارز دیجیتال Gadgets 360 1.37 درصد کاهش یافت. در صرافی های بین المللی مانند Binance و Coinbase نیز، دارایی دیجیتال با همان حاشیه کاهش یافت. به طور کلی، ارزش معاملات فعلی بیت کوین 16825 دلار (تقریباً 13.8 میلیون روپیه) است. یک روز پیش، قیمت بیت کوین 163 دلار (تقریبا 13425 روپیه) بالاتر بود. برای هفته‌ها، BTC فقط یک حرکت محدود از محدوده را نشان می‌دهد و کارشناسان هیچ تغییر ناگهانی در مسیر آن به این زودی‌ها مشاهده نمی‌کنند.

در همین حال، تنها تعداد کمی از آلتکوین ها امروز موفق به کسب سود حاشیه ای شدند.

اتر، پس از بیت کوین عقب افتاد و افت کمی بیشتر از ارزش 2.50 درصدی را مشاهده کرد. در حال حاضر، طبق ردیاب Gadgets 360، ETH با قیمت 1231 دلار (تقریباً 1.01 میلیون روپیه) معامله می شود.

بایننس، در 7 دسامبر، اولین گزارش یافته های واقعی را منتشر کرد که وضعیت اثبات ذخیره خود را مشخص می کند. هدف این است که اطمینان حاصل شود که کاربران خود صرافی قادر به رسیدگی به موارد اضطراری با برداشت انبوه هستند.

در پس‌زمینه ریزش‌های مداوم بازار، بازیگران ارز دیجیتال تلاش می‌کنند اعتماد سرمایه‌گذاران را برای بازگرداندن وجوه به بخش دارایی‌های دیجیتال جلب کنند.

کل بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 1.45 درصد کاهش یافت. در حال حاضر، ارزش بازار جهانی 842.26 میلیارد دلار (تقریبا 6937180 کرور) است.

پس از فروپاشی صرافی کریپتو FTX، گلدمن ساکس تصمیم به خرید و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های ارز دیجیتالی که تحت تأثیر نوسانات بازار بوده‌اند، گرفته است.

هدف نهایی این است که به شرکت های آسیب دیده کمک شود تا دوباره روی پای خود بازگردند و سرمایه گذاران دوباره وارد عرصه تجارت شوند.