تاریخ عرضه سری Oppo Find N2 تأیید شد، رویداد Inno Day 2022 برای 14 دسامبر تنظیم شد

شرکت مرکزی Dongguan، از طریق Weibo، ورود سری Oppo Find N2 به کشور خود را تایید کرده است. سری پرچمدار تاشو در تاریخ 15 دسامبر رونمایی خواهد شد. اما در این پست زمان عرضه و نام دقیق گوشی ها مشخص نشده است. با توجه به شایعات گذشته، Oppo Find N2 و Find N2 Flip ممکن است پوشش خود را در این رویداد از بین ببرند. این تاریخ قبلاً در شایعات ذکر شده بود.

در رویداد 2021، اوپو از شیشه هوشمند واقعیت به کمک Air Glass، MariSilicon X NPU در کنار گوشی هوشمند تاشو Find N رونمایی کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Oppo Find N2 Flip می‌تواند از پردازنده MediaTek Dimensity 9000 SoC، همراه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند. این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 و دوربین 8 مگاپیکسلی سونی IMX366 فوق عریض است. گفته می شود یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 وجود دارد. انتظار می رود این گوشی هوشمند Oppo دارای باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی باشد.

اوپو روز پنجشنبه دعوتنامه ای را برای رویداد سالانه Inno Day به اشتراک گذاشت. این رویداد مجازی در 14 دسامبر ساعت 13:00 IST (8:00 صبح به وقت GST) آغاز خواهد شد و از طریق وب سایت رسمی آن پخش زنده خواهد شد. پوستر رویداد با این شعار دیده می شود: «قدرت بخشیدن به آینده ای بهتر.» این برند تأیید کرد که چندین فناوری پیشرفته جدید را که تحت چهار ابتکار هوشمند سرگرمی هوشمند، بهره وری هوشمند، سلامت هوشمند و یادگیری هوشمند اوپو توسعه یافته اند، معرفی خواهد کرد.

اوپو ورود گوشی های هوشمند جدید سری Find N2 به کشور خود را تایید کرده است. انتظار می‌رود Oppo Find N2 و Find N2 Flip در تاریخ 15 دسامبر منتشر شوند. این شرکت همچنین قرار است رویداد Inno Day خود را در 14 دسامبر میزبانی کند. این چهارمین رویداد سالانه این شرکت خواهد بود و از طریق کانال های رسمی Oppo به صورت زنده پخش می شود. جزئیات دقیقی در مورد آنچه Oppo در این رویداد رونمایی می کند هنوز به طور رسمی فاش نشده است. Oppo فاش کرد که چندین فناوری پیشرفته جدید را معرفی خواهد کرد که تحت ابتکارات هوشمند Oppo در زمینه سرگرمی هوشمند، بهره‌وری هوشمند، سلامت هوشمند و یادگیری هوشمند توسعه یافته‌اند. سال گذشته، Oppo Air Glass، MariSilicon X Imaging Neural Processing Unit در کنار اولین گوشی هوشمند تاشو Oppo Find N رونمایی شد.

گوشی های هوشمند تاشو اوپو مدتی است که در دست ساخت هستند. انتظار می‌رود Oppo Find N2 از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 1، همراه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند. ممکن است دارای واحد پردازش عصبی تصویربرداری MariSilicon X (NPU) و دوربین‌های با نام تجاری Hasselblad باشد. گفته می شود که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند.