بیپل سوار سولانا می شود، قصد دارد NFT های سه بعدی همه جانبه را بیاورد

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

برنامه تلفن هوشمند می تواند یکپارچگی ساختاری پل ها را با استفاده از ارتعاشات طبیعی ارزیابی کند.

ویدیوی برگزیده روز


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

استفان هس، مدیر عامل استودیو متاپلکس و خالق استاندارد NFT سولانا از این هنرمند 41 ساله در سولانا در لیسبون استقبال کرد.

اسلایدی که بخشی از یادداشت خوشامدگویی هس برای بیپل بود، اشاره کرد که مردم می‌توانند NFT‌های منحصربه‌فردی را با الهام از اشیاء تصادفی و مجموعه معروف «Everydays» بیپل که در سال 2021 به قیمت بیش از 69 میلیون دلار (تقریباً 566 کرور) فروخته شد، ایجاد کنند.

از جولای امسال، NFT های ساخته شده بر روی بلاک چین Solana بیشترین فروش را در بازار Magic Eden نشان دادند. OpenSea همچنین از NFT های مبتنی بر Solana پشتیبانی می کند تا در پلتفرم خود به فروش برسد.

در همین حال، در دیگر اطلاعیه‌های مهم کنفرانس Solana، برترین‌های اکوسیستم برنامه‌های Solana برای آینده نزدیک، اطلاعیه‌های مربوط به گوشی هوشمند Saga آینده Solana و همچنین در مورد مشارکت Solana با Google Cloud را به اشتراک گذاشتند.

بازدید مجدد از گوشی های تاشو سامسونگ





منبع

در نوامبر 2021، پروژه HUMAN ONE NFT Beeple به قیمت 28.9 میلیون دلار (تقریباً 215 کرور) در حراج کریستیز واقع در نیویورک فروخته شد.

Beeple از لحاظ تاریخی اولین هنرمند NFT خواهد بود که اولین لمس سه بعدی NFT ها را ارائه می دهد که قابلیت های سه بعدی و استریم در بلاک چین Solana را دارد.

این اثر هنری خیره‌کننده با ارتفاع هفت فوت با استفاده از چهار صفحه نمایش LED عظیم که در ساختارهای قاب مانند چوب و آلومینیوم ساخته شده‌اند خلق شده است. این یک مجسمه ویدئویی سه بعدی منحصر به فرد بود که توسط بلاک چین اتریوم پشتیبانی می شد و توسط بیپل به عنوان “اولین پرتره از یک انسان متولد شده در متاوره” توصیف شد.

گردهمایی اکوسیستم سولانا با عنوان نقطه شکست در حال حاضر در لیسبون پرتغال در حال انجام است و نزدیک به اتمام است. در این رویداد چهار روزه که از 3 نوامبر آغاز شد و در روز دوشنبه 7 نوامبر به پایان خواهد رسید، تحولات زیادی پیرامون بلاک چین سولانا اعلام شده است. هنرمند مشهور NFT قول داده است که NFTهای سه بعدی منحصر به فرد را در بلاک چین سولانا به عنوان بخشی از پیوستن او به خانواده بلاک چین بیاورد.