تاریخ انتشار تریلر Spider-Man: Across the Spider-Verse برای 13 دسامبر، تصویر جدیدی دریافت می کند.


تاریخ انتشار تریلر Spider-Man: Across the Spider-Verse اعلام شد. در یک توییت، تیم سازنده انیمیشن آینده مارول تصویر جدیدی منتشر کرد که در آن مایلز مورالس و گوئن استیسی در حال مشاهده مناظر شهر نیویورک در حالی که وارونه از یک ساختمان آویزان هستند. این تریلر هفته آینده، 13 دسامبر اکران می شود و احتمالاً زمینه عمیق تری را برای داستان ارائه می دهد، که شامل آنتاگونیست جدید Spot می شود که می تواند چندین پورتال بین بعدی را باز کند. این فیلم به عنوان دنباله برنده جایزه اسکار Spider-Man: Into the Spider-Verse است و قرار است ژوئن ۲۰۲۳ در سینماهای سراسر جهان اکران شود.

در این توییت آمده است: «نمای جدیدی از سراسر #SpiderVerse که در 12.13 منتشر می‌شود»، با تصویری که حکایت از یک عشق عاشقانه بین شخصیت‌های اصلی مورالس (شمیک مور) و بازدیدکننده بین‌بعدی Stacy/Spider-Gwen (Hailee Steinfeld) دارد. گزارشی از ماه گذشته حاکی از آن بود که با Spider-Man: Across the Spider-Verse، طرفداران می توانند از دنیای Earth-65 دیدن کنند، دنیایی که «سبک شستشوی آبرنگ» را به یاد می آورد که یادآور جلد کتاب های کمیک او است. در آن زمان، تهیه‌کنندگان فیلم، فیل لرد و کریستوفر میلر فاش کردند که دنباله آن شش سبک هنری متفاوت را ارائه می‌کند، زیرا قهرمان ما بین ابعاد مختلف سفر می‌کند.

ما قبلاً دو مورد از آنها را در اولین تیزر سال گذشته دیدیم که عمدتاً ابعادی با مضمون بمبئی به نام Earth-50101 – با عنوان مناسب “Mumbattan” – که از زیبایی‌شناسی کتاب کمیک هندی الهام می‌گیرد را نشان می‌دادند. سپس نووا یورک از دنیای مرد عنکبوتی 2099 بود که صداپیشگی او را اسکار آیزاک بر عهده داشت.شوالیه ماه) در یک صحنه پس از ساخت فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse 2018. او قرار است در فیلم Across the Spider-Verse نقش ژنتیک دان ایرلندی-مکزیکی، Miguel O’Hara را بازی کند.

در طی ارائه Cinema-Con، در اوایل امسال، شرکت‌کنندگان می‌توانند 15 دقیقه اول فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse را ببینند و به دنبال آن عنوانی برای سومین فیلم این مجموعه منتشر شد. این فیلم با عنوان «مرد عنکبوتی: فراتر از آیه عنکبوتی» برای اکران در سال 2024 برنامه ریزی شده است. در آن زمان، لرد و میلر، تهیه‌کننده‌ها تأیید کردند که دنباله‌ی آن به طور چشمگیری بر روی اولین فیلم با بیش از 240 شخصیت گسترش خواهد یافت. همچنین در این فیلم جیسون شوارتزمن (پادشاهی طلوع ماه) در نقش شخصیت شرور فوق‌الذکر The Spot، دانیل کالویا (نه) در نقش اسپایدر پانک و عیسی رائه (عکس)، که ظاهراً صداپیشگی جسیکا درو با نام مستعار زن عنکبوتی را بر عهده دارد، بازی می‌کنند.

Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ 2 ژوئن 2023 در سینماهای سراسر جهان اکران می شود. در هند، این انیمیشن به زبان های انگلیسی، هندی، تامیل و تلوگو اکران خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع