تاریخ انتشار Gotham Knights مشخص شد، تریلر Gamescom شرورهای جدید Harley Quinn و Clayface را نشان می دهد

تریلر فیلم Gotham Knights با کارآگاه Renee Montoya شروع می شود که یکی از آنها را برای جیم گوردون منتشر می کند که قبل از اتفاقات بازی درگذشت. در دنیایی اتفاق می‌افتد که بروس وین، پلی‌بوی میلیاردر و بشردوست در یک انفجار جان خود را از دست داد، اعضای باقی‌مانده خانواده خفاش باید نظم را در خیابان‌های گاتهام که به فساد و نرخ بالای جرم و جنایت شهرت دارد، بازگردانند. ما مونتویا را می‌بینیم که راه‌های رئیسش را دنبال می‌کند، در حالی که به Belfry نزدیک می‌شود تا با چهار قهرمان ما متحد شود.

می‌توانید شوالیه‌های گاتهام را در حالت‌های تک‌آپ یا دو نفره بازی کنید، و سطح‌بندی شبیه به RPG و یک سیستم مبارزه کندتر را معرفی می‌کند که به شدت به پیشرفت XP متکی است. مبارزات بدنام جریان آزاد که یادآور بازی‌های Batman: Arkham است کنار گذاشته شده است و اکنون قدرت‌های جدیدی را ارائه می‌کند که متناسب با داستان هر شخصیت است.

با این حال، آنتاگونیست اصلی، دادگاه مرموز جغدها باقی می‌ماند که در سایه‌ها کمین کرده و از مقر مخفی‌شان بر ایالت گاتهام نظارت می‌کند. این جنایتکاران برجسته که به دلیل اعزام سربازان نینجا مانند خود به نام Talons شناخته می شوند، کنترل مطلق بر جناح های فوق الذکر دارند.

Gotham Knights در تاریخ 21 اکتبر در تمامی پلتفرم‌های اصلی – PS5، Xbox Series S/X و Windows PC از طریق Steam و Epic Games Store عرضه می‌شود. این کنسول بر روی کنسول های نسل آخر – PS4 و Xbox One منتشر نخواهد شد.




منبع

شخصیت شرور بداخلاق Clayface با نام مستعار باسیل کارلو نیز ظاهر می شود و عوامل گل آلود را در سراسر شهر گاتهام می فرستد و ویران می کند. به نظر می رسد که پایگاه عملیات او در فاضلاب قرار دارد و به او اجازه می دهد آزادانه در اطراف شهر حرکت کند و به غیرنظامیان بی خبر حمله کند. آقای فریز در تریلر گاتهام نایتز گیمزکام نیز فیلم جدیدی دریافت می کند، با نگاهی اجمالی به تبدیل شدن او به یک ربات مکانیکی شش پا – شبیه به ماشین های AIM در انتقام جویان مارول. شوخی های جزئی قاتل زنجیره ای پروفسور پیگ که در اطراف پراکنده شده است، اگرچه او لاغر به نظر می رسد – می تواند یکی از اراذل او باشد.

تاریخ انتشار Gotham Knights چهار روز به 21 اکتبر به جلو کشیده شده است. WB Games Montréal این خبر را در جریان افتتاحیه شب زنده گیمزکام به میزبانی Geoff Keighley با انتشار تریلر جدیدی که در گالری بدنام سرکشان با حضور هارلی کویین و در کانون توجه قرار گرفت تایید کرد. کلای فیس. بازی RPG جهان باز که در دنیای بتمن اتفاق می‌افتد، ابتدا قرار بود در ۲۵ اکتبر منتشر شود. Gotham Knights برای PS5، Xbox Series S/X و PC منتشر خواهد شد.

همانطور که گاتهام به جناح های جنایتکار تقسیم می شود، بت گرل، رابین، نایت وینگ و کلاه قرمزی به این مناسبت می رسند. تریلر جدید Gotham Knights نگاهی اجمالی به هارلی کوئین ارائه می دهد که به نظر می رسد قبل از فرار قابل پیش بینی در یک سلول محبوس شده است. در حالی که بازی به شما امکان بازی با هر یک از چهار شخصیت داده شده را می‌دهد، به نظر می‌رسد که Batgirl به عنوان دشمن اصلی کوین طراحی شده است، زیرا ما دیالوگ‌های اختصاصی و سکانس‌های رزمی را می‌بینیم که در آن او با گرافیتی‌هایی که روی آن‌ها نقاشی شده است، به اراذل و اوباش زره پوش هدر می‌دهد.