تاریخ اکران The Witcher: Blood Origin در 25 دسامبر در Netflix Tudum 2022 تنظیم می شود

دکلن دی بارا که دو قسمت از سریال به رهبری هنری کاویل را نوشت، به عنوان خالق در The Witcher: Blood Origin بازگشته است. لورن اشمیت هیسریچ، که مجری سریال اصلی The Witcher بود، به او پیوست. میرن مک، جیکوب کالینز، لنی هنری، لیزی آنیس، هو نوولی، ایمی موری، فرانچسکا میلز، ناتانیل کورتیس زک وایت و دیلان موران نیز در این پیش درآمد بازی می‌کنند.

The Witcher: Blood Origin در 25 دسامبر به طور انحصاری در نتفلیکس منتشر می شود.

گفته می شود، هر دو رویداد قرن ها از یکدیگر فاصله دارند و این سوال را ایجاد می کند که چگونه نتفلیکس قصد دارد آنها را بدون ایجاد آشفتگی پوشش دهد. طبق نقشه تعاملی استودیو، اولین ویچر توسط جادوگران 967 سال پس از رویداد Conjunction ایجاد شد. این به یک تفاوت 233 ساله بین دو خط داستانی می رسد – یک کار بزرگ – که باعث می شود جهش زمانی 10 ساله در خانه اژدها شبکه HBO شبیه یک بازی کودکانه باشد.

The Witcher: Blood Origin به تازگی تاریخ انتشار مشخص شده است. در رویداد آنلاین خود در Tudum 2022، نتفلیکس فاش کرد که مجموعه پیش درآمد موردانتظار The Witcher در 25 دسامبر پخش خواهد شد. این خبر حدود یک سال از زمانی که نتفلیکس یک تیزر پس از اعتبار برای این سریال منتشر کرد، پس از قسمت آخر The منتشر شد. Witcher فصل 2. استودیو همچنین پوستری را نشان داد که شامل تسلیحات جنگجویان اصلی حاجی و Fjall با بازی سوفیا براون و لارنس اوفوارین بود. میشل یو (Everything Everywhere All In Once) نیز در نقش Scian، یک جن شمشیری، بازیگران را هدایت می کند.




منبع Tudum Netflix 2022 – همه تریلرها و بزرگترین اعلان ها

داستان Blood Origin در یک دنیای الف ها، 1200 سال قبل از دنیای The Witcher، اتفاق می افتد و داستان هفت طرد شده را دنبال می کند که در یک جستجوی خون علیه یک قدرت غیرقابل توقف متحد می شوند. این مجموعه شش قسمتی به بررسی رویدادهای مهم افسانه ای مانند The Conjunction of the Spheres می پردازد که قلمرو انسان ها، هیولاها و الف ها را در یک قلمرو ادغام می کند. در حالی که گرالت از ریویا و وسمیر بدنام ترین و محبوب ترین شکارچیان هیولا هستند، The Witcher: Blood Origin نگاهی اجمالی به اولین نمونه اولیه witcher ارائه می دهد – آنها جهش های ژنتیکی هستند، برای کسانی که آگاه نیستند.