تاریخ عرضه CMF Neckband Pro، CMF Buds India برای 5 مارس تعیین شد. برای اولین بار در کنار Nothing Phone 2a

CMF Neckband Pro و CMF Buds ماه آینده به عنوان جدیدترین محصولات صوتی از برند فرعی Nothing عرضه خواهند شد. هر دوی این دستگاه‌ها در کنار Nothing Phone 2a که قرار است توسط استارت‌آپ بریتانیایی به رهبری یکی از بنیان‌گذاران OnePlus، Carl Pei در هند و بازارهای جهانی عرضه شود، اولین کار خود را انجام خواهند داد. قبل از ورود آنها، این شرکت شروع به افشای برخی از مشخصات ایرفون های CMF Neckband Pro و CMF Buds (TWS) کرده است.

طبق وب سایت این شرکت، CMF Neckband Pro و CMF Buds در تاریخ 5 مارس ساعت 5 بعد از ظهر در هند عرضه خواهند شد. Nothing Phone 2a نیز قرار است در همان تاریخ در هند رونمایی شود. این محصولات همانند سایر محصولات این شرکت از طریق فلیپ کارت در کشور قابل خرید خواهند بود.

هدست CMF Neckband Pro که قرار است به عنوان اولین هدست به سبک گردنبند وارد شود، به پنج میکروفون مجهز خواهد شد که برای حذف نویز با کمک هوش مصنوعی در هنگام مکالمه استفاده می شود. دستگاه تا 50 دسی بل حذف نویز فعال هیبریدی (ANC) طبق گفته شرکت

از سوی دیگر، طبق جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت، CMF Buds به یک درایور 12.4 میلی متری با فیبر زیستی و مواد سفارشی TPU مجهز خواهد شد. مانند CMF Neckband Pro، این هدست TWS نیز از ANC پشتیبانی می کند، اما جزئیات این ویژگی هنوز اعلام نشده است.

این شرکت همچنین فاش کرده است که CMF Neckband Pro و CMF Buds از طریق برنامه Nothing X پشتیبانی می‌شوند و پنج سطح باس را به عنوان بخشی از فناوری Ultra Bass 2.0 شرکت، از طریق یک نوار لغزنده ارائه می‌دهند.

در اوایل این ماه، برند فرعی Nothing از ورود CMF Neckband Pro و CMF Buds خبر داد و تنها بخشی از دستگاه‌ها را فاش کرد. تیزرهایی که در آن زمان توسط شرکت به اشتراک گذاشته شد، محصولات صوتی را در رنگ‌های سفید و نقره‌ای نشان می‌داد. از طرف دیگر وب سایت این شرکت این محصولات را با رنگ نارنجی نشان می دهد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه‌ها، از جمله قیمت و مشخصات آن‌ها، قبل از معرفی آن‌ها در 5 مارس بدانیم.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید ایکس، فیس بوک، واتس اپ، موضوعات و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید. اگر می خواهید همه چیز را در مورد تأثیرگذاران برتر بدانید، Who'sThat360 داخلی ما را در اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید.

Adobe دستیار هوش مصنوعی تولیدی را معرفی می کند که می تواند فایل های PDF را برای Acrobat و Reader خلاصه کند.


PhonePe Appstore Indus را در هند راه‌اندازی می‌کند و برای سال اول هزینه لیست برنامه را دریافت نخواهد کرد.



منبع