تریلر جدید The Lord of the Rings: The Rings of Power در کامیک کان سن دیگو منتشر شد.

اما با توجه به نمایش تلویزیونی جدید 4000 سال قبل از سه گانه جکسون، در یک داستان تخیلی “دوران دوم” – دوره ای تاریخی که با جزئیات کمتری توسط نوشته های تالکین ترسیم شده است – سازندگان مجوز خلق بسیاری از شخصیت های جدید را داشتند.

و دیزنی نمایش های اصلی رویداد را عصر شنبه با ارائه ای به پایان خواهد رساند که انتظار می رود ابرقهرمانان مارول خود، از جمله دنباله مورد انتظار “Black Panther: Wakanda Forever” در آن حضور داشته باشند.




منبع

“ما می خواستیم یک مگا حماسه بزرگ تولکینی پیدا کنیم. و آمازون به طرز شگفت انگیزی به اندازه کافی دیوانه بود که بگوید “بله، بیایید این کار را انجام دهیم.”

بخش اعظم این هزینه صرف ارزش‌های تولیدی گران‌قیمت شد، که برای طرفدارانی که در سالن 6000 ظرفیتی مرکز همایش سن دیگو جمع‌آوری شده بودند، مشهود بود، جایی که با پنج کلیپ از نمایش به‌علاوه یک تریلر جدید پذیرایی شدند.

گفته می شود این سریال وسواس شخصی جف بزوس، بنیانگذار آمازون است و بزرگترین بازی این شرکت را در به اصطلاح “جنگ های جریان سازی” با رقبای خود از جمله نتفلیکس و دیزنی پلاس نشان می دهد.

کامیک کان «تخت‌وتخت» و زامبی‌ها پس از آنلاین شدن به دلیل همه‌گیری، برای اولین بار در سه سال گذشته به صورت حضوری و با ظرفیت کامل 130000 نفر برگزار می‌شود.

سوفیا نوموته، بازیگر نقش پرنسس کوتوله دیسا، پس از ارائه به خبرگزاری فرانسه گفت: «ما برای اولین بار در حال ایجاد کوتوله ماده هستیم.

“ما احساس کردیم که عصر دوم بسیار شگفت انگیز است. این داستان شگفت انگیز و ناگفته تالکین است که با جعل حلقه های قدرت بسیار نمادین است.”

ما با یک نسخه، یک برنامه زیبا، سلطنتی، یک مو در یک زمان، نسخه الهی و دقیق از یک ریش برای کوتوله ماده استفاده کرده ایم، و می دانم که شما آن را دوست خواهید داشت!

ریش شاهانه و زیبا

مک کی گفت: “ما یک شهر کامل با چندین بلوک و یک اسکله کامل ساختیم – دیوانه کننده و عظیم است.”

یک کلیپ در طول ارائه 90 دقیقه‌ای، گروهی از هارفوت‌ها، اجداد عشایری را با هابیت‌های “ارباب حلقه‌ها” آشنا می‌کرد که به جای چاله‌ها در گاری‌های مسافرتی زندگی می‌کنند.

نسخه‌های جوان‌تر الف‌های گالادریل و الروند – شخصیت‌های آشنا برای طرفداران سه گانه ارباب حلقه‌ها برنده اسکار پیتر جکسون – توسط مرفید کلارک و رابرت آرامایو بازی خواهند شد.

حماسه بسیار جاه طلبانه صفحه نمایش کوچک که در دنیای کتاب های جی آر آر تالکین اتفاق می افتد، از زمانی که آمازون پرایم حقوق آن را به قیمت 250 میلیون دلار (تقریباً 1996 کرور) تقریباً پنج سال پیش خریداری کرد، در دست ساخت است.

آمازون حقوق اساساً 10000 سال تاریخ زمین میانه را خرید و گفت: “بسیار خوب بچه ها، بیایید همه کسانی را که می آیند ببریم و ببینیم چه می گویید.”

حلقه‌های قدرت در این رویداد با اسپین‌آف «بازی تاج و تخت» HBO، یک سریال فانتزی رقیب، «House of the Dragon» که ماه آینده اکران می‌شود، رودررو می‌شود که شنبه نمایش کامیک-کان خود را دارد.

مک‌کی گفت، طبق گزارش‌ها، آمازون بیش از یک میلیارد دلار برای ساخت پنج فصل خرج می‌کند – هر فصل به مدت 10 ساعت – که اولین آن در 2 سپتامبر در پلتفرم استریمینگ خود راه‌اندازی می‌شود و دنیای میانه زمین تالکین را دوباره معرفی می‌کند.

اما فرانچایز مردگان همچنان ادامه دارد و اندرو لینکلن مورد علاقه طرفداران به طرفداران هیجان زده می گوید که سال آینده نقش خود را در نقش ریک گرایمز برای یک سریال محدود تکرار خواهد کرد.

در جای دیگر، سریال زامبی‌های پسا آخرالزمانی The Walking Dead آخرین نمایش کامیک-کان خود را جمعه داشت، جایی که تأیید شد که هشت قسمت پایانی سریال کابلی رکوردشکن در 2 اکتبر پخش خواهد شد.

دیگری پادشاهی کوتوله‌های ثروتمند را نشان می‌دهد – همراه با اولین کوتوله‌های ماده ریشدار حماسه – و کلیپ سوم گروهی از الف‌ها را در زنجیر نشان می‌دهد که مجبور به کار برای گروهی از اورک‌های شیطانی هستند.

طرفدارانی که بسیاری از آنها یک شبه در صف مشهورترین گردهمایی فرهنگ پاپ جهان اردو زده بودند، با اولین نگاهی به فیلم، به علاوه مصاحبه با سازندگان و یک گروه 21 نفره از هابیت ها، کوتوله ها و الف ها در یک سخنرانی پرجمعیت که میزبان آن بود، پذیرفته شدند. استفان کولبرت، کمدین و علاقه‌مند به تالکین.

لیندسی وبر، تهیه کننده اجرایی، افزود: «ما به اندازه هر گروهی از انسان ها ساختیم.

جی دی پین یکی از خالقان این پروژه گفت: «میدان کاملاً باز بود.

پاتریک مک‌کی یکی از خالقان این فیلم گفت: «به‌عنوان طرفداران و بینندگان و دوستداران Middle Earth و Tolkien، ما نمی‌خواستیم یک کار فرعی، یا اسپین‌آف یا داستان اصلی چیز دیگری انجام دهیم.»

اگرچه جزییات طرح پنهان باقی می‌ماند، اما تنظیمات گسترده و پیچیده‌ای از کتاب‌ها، از جمله پادشاهی جزیره Numenor – که بر روی صفحه نمایش غول‌پیکری که سه چهارم زمین را می‌پیچد، – صدای نفس‌های شنیدنی را به همراه داشت.

هابیت‌های عشایری، کوتوله‌های ماده ریش‌دار و الف‌های برده شده – آمازون سرانجام در روز جمعه در Comic-Con سرپوش موردانتظار سریال تلویزیونی ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت را برداشت.