تلفن جیو 5G با سطوح SoC Snapdragon 480+ در Geekbench: تمام جزئیات


Jio Phone 5G اخیراً در Geekbench مشاهده شد و به مشخصات کلیدی این گوشی قبل از عرضه در هند اشاره کرد. اگرچه تاریخ دقیق عرضه هنوز توسط بزرگترین اپراتور مخابراتی کشور فاش نشده است، مشخصات و ویژگی های شایعه شده گوشی های جدید قبلاً به صورت آنلاین منتشر شده است. بر اساس لیستی که در یک وب سایت بنچمارک منتشر شده است، گوشی Jio Phone 5G می تواند توسط یک SoC +Snapdragon 480 و اندروید 12 اجرا شود.

لیستی برای یک گوشی هوشمند با عنوان “Jio LS1654QB5” توسط MySmartPrice در وب سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شد. این لیست به برخی از مشخصات کلیدی آن از جمله پردازنده، رم و سیستم عامل اشاره می کند.

اسمارت فون ادعایی Jio Phone 5G دارای یک چیپست با نام رمز Holi است، که به این معنی است که این گوشی می تواند از چیپست اسنپدراگون 480+ در زیر کاپوت، همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 619 پشتیبانی کند.

این لیست همچنین نشان می دهد که Jio Phone 5G در تست تک هسته ای 549 امتیاز و در تست بنچمارک چند هسته ای 1661 امتیاز کسب کرده است. این گوشی هوشمند بر اساس ورودی Geekbench بر روی اندروید 12 اجرا می شود و می تواند بر روی PragatiOS جیو اجرا شود.

علاوه بر این، لیست همچنین نشان می دهد که گوشی آینده جیو 5G دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود.

قبلا گفته شده بود که گوشی Jio Phone 5G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ LCD با نرخ تجدید 90 هرتز است. این گوشی می‌تواند با دوربین پشتی دوگانه شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی عرضه شود. برای سلفی و تماس های ویدیویی، تلفن 5G ممکن است یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو داشته باشد.

علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 18 واتی پشتیبانی می کند. همچنین گفته می‌شود که با سرویس‌های Google Mobile و اپلیکیشن‌های Jio از پیش بارگذاری شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تاریخ عرضه Moto X40 برای 15 دسامبر تعیین شده است: همه آنچه که باید بدانید

ویدیوی برگزیده روز

انتشارات نتفلیکس در دسامبر 2022: قلعه، پیاز شیشه ای، امیلی در پاریس فصل 3 و موارد دیگر





منبع