توصیه های فنی معقول برای بازگشت به مدرسه

پیشنهاد نهایی: اگر فرزندتان قصد دارد از راه دور درس بخواند، یک هفته قبل از شروع مدرسه با او در آن مکان بگذرانید تا به طور فعال تهدیدهای بالقوه در آن منطقه را شناسایی کنید. سپس راه هایی برای کاهش این نگرانی ها بیابید.

لطفاً این دستورالعمل ها را برای استفاده ایمن تر از کوله پشتی با فرزندان خود به اشتراک بگذارید:

  • هر دو بند را بپوشید
  • وزن را در کوله پشتی کمتر از 15 درصد وزن دانش آموز نگه دارید
  • یک کوله پشتی با بند پهن و کمربند انتخاب کنید

بهترین چیزی که تا به حال پیدا کرده ام Chilipad است. این می تواند یک موهبت الهی برای یک خوابگاه، برادری، انجمن اجتماعی یا آپارتمان مشترک باشد زیرا به کاربر اجازه می دهد تخت خود را خنک یا گرم کند و خواب راحت و آرامی را تضمین کند، صرف نظر از اینکه اتاق خواب سونا است یا فریزر. با توجه به هزینه بالای برق در حال حاضر، همچنین راه خوبی برای پایین نگه داشتن قبض برق است زیرا شما فضای بسیار کوچکتری را گرم و خنک می کنید.

محصول فناوری هفته

جارو برقی استیک شارژی همه در یک ال جی CordZero All in One

این نیاز به GPU در کالج و مقاطع تحصیلات تکمیلی حیاتی تر می شود، دوباره برای حوزه های تحصیلی مرتبط با STEM، زیرا دانش آموزان به احتمال زیاد از برنامه های پیشرفته در آنجا استفاده می کنند. با این حال، دانش‌آموزان دبیرستانی فعال ممکن است بخواهند قبل از ورود به کالج در این ابزارها شایستگی کسب کنند تا در هنگام شروع کالج به آنها قدرت دهند و در تیم‌های دانش‌آموزی بهتر و تأثیرگذارتر قرار بگیرند.



منبع

ما سه سگ و سه گربه داریم، بنابراین جاروبرقی یکی از راه های ما برای خوش اندام ماندن است. ما این کار را چندین بار در روز علاوه بر داشتن جاروبرقی رباتیک و تمیزکننده خانه انجام می دهیم. من را شگفت زده می کند که حیوانات خانگی ما در یک روز چقدر مو می ریزند.

در حال حاضر با قیمت 999 دلار موجود است — جاروبرقی LG CordZero تاریخ ارزانی نیست. اما از زمان ورود آن تقریباً به طور کامل جایگزین Dyson های ما شده است. علاوه بر ویژگی‌های خالی کردن خودکار و تمیز کردن، دو باتری نیز دارد تا بتوانید یکی را در حین استفاده از دیگری شارژ کنید – کاری که Dysons نمی‌تواند به خوبی انجام دهد.

در صورتی که باید خودرو باشد، شما چیزی می خواهید که جدا شدن از آن آسان باشد، به اندازه کافی بزرگ باشد که در صورت تصادف از راننده و مسافر محافظت کند و دانش آموز برای نگهداری از آن مراقبت کند. اگر دانش آموز شما با چنین مسئولیتی خوب نیست، باید مسیر اوبر را طی کند. یک وسیله نقلیه ضعیف می تواند یک تله مرگ باشد.

ما با محصول هفته خود پایان خواهیم داد، خلاء جدیدی از LG که مسلماً بهتر از Dyson است، اما تاریخ ارزانی ندارد.

انتخاب کامپیوتر

من از Chilipad Pro استفاده می کنم. ما بخاری ها و تهویه مطبوع را در شب خاموش می کنیم تا در مصرف برق صرفه جویی شود و به Chilipad اجازه دهیم این کار را با کارایی بیشتر و با کسری از هزینه سیستم های گرمایش و سرمایش گاز یا برق انجام دهد.

حمل و نقل

من به شما پیشنهاد نمی کنم که برای فرزندتان یک ماشین برقی تهیه کنید. در واقع، من فعلاً از آن جلوگیری می‌کنم، زیرا بیشتر مدارس هنوز مقرراتی برای شارژ آنها ندارند. اما هر خودروی گازسوز نیز با سرقت (هم ماشین و هم آنچه در آن است)، تعمیر و نگهداری و پارکینگ نیز مشکل دارد.

راه‌اندازی آن سریع و آسان است و دارای یک عملکرد تمیز کردن برقی است که برای گلوله‌های مو مفید است (اگرچه هنوز باید آن‌ها را بردارید و ابتدا دور بیندازید؛ در غیر این صورت، کف را با آن‌ها رنگ می‌کنید؛ مانند مدفوع).

جاروبرقی‌های Dyson عالی هستند، و ما چندین مورد از آنها را داریم، اما به نظر می‌رسد دور ریختن زباله‌ها همیشه با ابری از مواد به صورت من برخورد می‌کند، چه بیرون یا داخل. جارو برقی شارژی All in One Auto Empty ال‌جی CordZero All in One (اکنون یک لقمه وجود دارد) این مشکل را با تخلیه خودکار پس از هر بار استفاده برطرف می‌کند. سپس فقط یک یا دو بار در ماه باید زباله ها را به سطل زباله ببرید.

در زمینه فناوری، ردیاب‌هایی مانند Tile یا AirTag را در کوله پشتی قرار دهید زیرا این چیزها در جای خود قرار نمی‌گیرند و زیاد دزدیده می‌شوند. در حالی که از دست دادن لپ تاپ دردناک است، از دست دادن یک چهارم یا یک ترم از تکالیف مدرسه می تواند فاجعه بار باشد. این همچنین به من یادآوری می کند که به دانش آموزان پیشنهاد کنم که به طور مرتب از رایانه های خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. این بسیار مهم است زیرا سرقت لپ تاپ در سراسر جهان رایج است.

یک رایانه رومیزی برای بازی موبایل نیست و به والدین اجازه می دهد تا زمانی که دانش آموز در خانه هستند، بهتر بر استفاده دانش آموز از دستگاه نظارت کنند. اگر می‌خواهید این خارش را از بین ببرید و لپ‌تاپ را روی کارهای مدرسه متمرکز کنید، نگه داشتن دسکتاپ به عنوان دستگاه بازی ممکن است منطقی‌تر باشد.

اگر بیشتر گزارش می‌دهید و در کلاس‌های STEM مهارت زیادی ندارید، یک نوت بوک با کارت گرافیک یکپارچه خوب است، اما اگر برای شغلی در زمینه‌ای که نیاز به عملکرد رایانه دارد آماده می‌شوید، یک لپ‌تاپ تهیه کنید. با پردازنده گرافیکی خوب بعدا از من تشکر میکنی

تبلیغات

مرکز تماس خود را مدرن کنید.  برنده شدن در یک تغییر دیجیتال!