آزمایش داخلی سری 12T شیائومی قبل از عرضه در آسیا و اروپا آغاز می شود: جزئیات

طبق گزارش ها، شیائومی 12T در پایگاه داده گواهی FCC ایالات متحده با نام 22071212AG مشاهده شده است. ظاهراً گوشی با همان شماره مدل نیز در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است که اشاره ای به عرضه آتی گوشی هوشمند ادعایی شیائومی 12T دارد.






منبع

Tipster Mukul Sharma (@stufflistings) دارد به اشتراک گذاشته شده است از طریق توییتر آزمایش داخلی شیائومی 12 تی و شیائومی 12 تی پرو در مناطق مختلف آسیایی و اروپایی آغاز شده است. به گفته نویسنده، این گوشی‌های هوشمند می‌توانند در چند ماه آینده معرفی شوند و حداقل یکی از این دو گوشی هوشمند می‌تواند در هند عرضه شود.

به گفته یک منبع آگاه، آزمایش داخلی شیائومی 12T و 12T Pro در مناطق مختلف آسیایی و اروپایی آغاز شده است. انتظار می رود این گوشی های هوشمند در چند ماه آینده معرفی شوند و حداقل یکی از این دو گوشی هوشمند می تواند به هند بیاید. علاوه بر این، مشخصات فنی شیائومی 12T گزارش شده است. طبق گزارش قبلی، اسم رمز این گوشی «Plato» بوده و گفته می‌شود که از پردازنده MediaTek Dimensity 8100 Ultra SoC بهره می‌برد.

طبق گزارش قبلی، سری Xiaomi 12T به پردازنده مدیاتک Dimensity 8100 Ultra SoC مجهز شده است. انتظار می رود که روی اندروید 12 با پوسته MIUI 13 اجرا شود. همچنین می تواند صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی 120 هرتز داشته باشد. گفته می شود که دارای گزینه های رم 8 و 12 گیگابایتی و گزینه های ذخیره سازی داخلی 128 و 256 گیگابایتی است. انتظار می رود این دوربین تثبیت کننده اپتیکال تصویر را ارائه دهد. این گوشی شایعه شده همچنین از شارژ سریع 120 واتی و پشتیبانی از NFC بهره می برد. بر اساس این گزارش، اسم رمز این گوشی هوشمند “Plato” نامگذاری شده است.

برای اپتیک، شیائومی 12T می تواند از یک دوربین پشتی سه گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ، لنز 8 مگاپیکسلی Samsung S5K4H7 فوق عریض و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی استفاده کند. گفته می شود در قسمت جلویی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی سونی IMX596 وجود دارد.

علاوه بر این، گزارش شیائومی مشخصات فنی شیائومی 12 تی را به اشتراک گذاشته است. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی با وضوح 1200×2712 پیکسل است. همچنین می‌تواند به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز شود. گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش مشابه با مدل Pro است. این گزارش می افزاید که این گوشی هوشمند ممکن است در ماه سپتامبر عرضه شود.