تکنو اسپارک 9 با 11 گیگابایت رم، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در 18 جولای در هند عرضه می شود.

هنوز مشخصات دوربین این گوشی هوشمند فاش نشده است. با این حال، تصاویر طراحی نشان می دهد که Tecno Spark 9 دارای یک ماژول دوربین مربعی در پشت است. این ماژول دارای یک دوربین دوگانه به همراه یک دوربین پایه، یک فلاش LED و یک حسگر اثر انگشت است. همچنین دارای یک بریدگی به سبک قطره آب در جلو برای دوربین سلفی است.

Tecno Mobile به اشتراک گذاشته شده است توییت در روز جمعه اعلام کرد که Tecno Spark 9 در 18 ژوئیه در هند عرضه می شود. قیمت آن زیر روپیه خواهد بود. 10000. یک میکروسایت در آمازون نیز تایید کرده است که این گوشی هوشمند در رنگ‌های Infinity Black و Sky Mirror عرضه خواهد شد.

مشخصات تکنو اسپارک 9

اخیراً این شرکت Tecno Camon 19 و Camon 19 Neo را در هند عرضه کرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، Tecno Spark 9 صفحه نمایش 6.6 اینچی HD+ با نرخ تجدید 90 هرتز را ارائه می دهد. Tecno Spark 9 در زیر کاپوت دارای یک پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G37 SoC است. دارای 11 گیگابایت رم (6 گیگابایت رم فیزیکی + 5 گیگابایت رم مجازی) و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی هوشمند دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با عمر طولانی است و اندروید ۱۲ را در جعبه خود راه‌اندازی می‌کند.

Tecno Spark 9 توسط این شرکت برای بازار هند در تاریخ 18 جولای رونمایی خواهد شد. 10000 بخش برای ارائه حداکثر 11 گیگابایت رم. گوشی هوشمند آینده دارای 6 گیگابایت رم فیزیکی به همراه حداکثر 5 گیگابایت رم مجازی قابل ارتقا است. همچنین دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی سطح پایه زیر Rs را هدف قرار خواهد داد. بخش 10000 این گوشی در این قیمت باید با گوشی‌های Redmi 9 Activ، Realme Narzo 50i، Oppo A15s و دیگر گوشی‌ها رقابت کند.

قیمت Tecno Spark 9، در دسترس بودن در هند