دادگاه عالی دهلی درخواست تجدید نظر واتس اپ و فیس بوک را در جلسه تحقیقات CCI رد کرد: گزارش

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تریلر پینوکیو اولین نگاهی به پسر عروسکی چوبی در حال اجرا دارد





منبع

طبق گزارشی از ژوئن سال گذشته، واتس‌اپ و فیس‌بوک از دادگاه عالی دهلی درخواست کرده بودند که تحقیقات CCI را در مورد خط‌مشی رازداری 2021 پلت فرم پیام‌رسانی فوری متوقف کند.

طبق گزارش LiveLaw، شعبه دادگاه عالی دهلی، درخواست تجدیدنظر واتس‌اپ و فیس‌بوک علیه حکم تک‌نظامی را که از مداخله در تحقیقات CCI درباره خط‌مشی رازداری 2021 پلتفرم پیام‌رسان فوری خودداری کرده بود، رد کرده است.

طبق گزارش‌ها، دادگاهی که دستور رد درخواست‌های واتس‌اپ و متا، مالک فیس‌بوک را صادر کرد، شامل ساتیش چاندرا شارما، رئیس قاضی و قاضی سوبرامونیوم پراساد بود.

طبق گزارش‌ها، شعبه دادگاه عالی دهلی، درخواست‌های متا و واتس‌اپ، مالک فیس‌بوک را «بدون اساس» ارزیابی کرد. بر اساس این گزارش، این سفارش پس از رزرو در 25 جولای امروز اعلام شد.

طبق گزارشی، دادگاه عالی دهلی، درخواست‌های واتس‌اپ و فیس‌بوک علیه یک حکم واحد در مورد تحقیقات کمیسیون رقابت هند (CCI) درباره سیاست حفظ حریم خصوصی واتس‌اپ در سال 2021 را رد کرده است. متا که قبلاً فیسبوک نام داشت، پیشتر از دادگاه عالی خواسته بود در تحقیقات CCI مداخله کند. بر اساس این گزارش، شعبه شعبه دادگاه عالی دهلی که این اخراج را اعلام کرد شامل رئیس قاضی ساتیش چاندرا شارما و قاضی سوبرامونیوم پراساد بود. بر اساس این گزارش، دادگاه گفت که درخواست‌ها «بدون ماهیت هستند».


اخیراً CCI به دادگاه عالی دهلی گفته است که از آنجایی که واتس‌اپ سیاست حفظ حریم خصوصی 2021 خود را پس نگرفته است، باید اجازه داده شود که تحقیقات ادامه یابد.