دیده‌بان بازار کریپتو: بیت‌کوین، اتر ضررهای جزئی در بازار نوسان دارند. استیبل کوین ها انعطاف پذیر می مانند

«BTC با عقب نشینی از این سطح حمایت مهم، انعطاف پذیری خود را نشان داده است، که نشان دهنده احیای حرکت مثبت آن است. تیم CoinDCX گفت تا زمانی که بیت کوین موقعیت خود را بالای سطح 27,480 دلار (تقریبا 22.7 میلیون روپیه) حفظ کند، پتانسیل حرکت صعودی بیشتر وجود دارد و انتظار می رود سطح مقاومت بعدی حدود 28000 دلار (تقریباً 23 لک) باشد. گجت 360، در مورد حرکت بازار بیت کوین اظهار نظر می کند.

استیبل کوین ها توانستند رنگ سبز را در نمودار قیمت منعکس کنند. اینها عبارتند از Tether، USD Coin و Ripple.

اتریوم که در صرافی ها نگهداری می شود به نقطه پایینی رسیده است که از جولای 2016 به آن نرسیده بود، زیرا ETH بیشتر و بیشتر در معرض خطر قرار می گیرد. این کاهش در موجودی مبادله همزمان با افزایش اتر سهامدار است. تیم CoinDCX خاطرنشان کرد: به طور کلی، ترازهای مبادله کمتر نشان‌دهنده تمایل بازار صعودی است، زیرا به معنای دسترسی محدود اتر برای خرید است، بنابراین فشار صعودی بر قیمت‌ها وارد می‌کند.

اینها عبارتند از Binance Coin، Cardano، Dogecoin، Polygon، Polkadot و Shiba Inu.

«توافق سقف بدهی احتمالی به این تجمعات جزئی دامن زد. راجاگوپال منون، معاون وزیرX، به گجت 360 گفت: مقررات آسیایی و انتخاب مجدد اردوغان می‌تواند انرژی بیشتری به بازار بدهد.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

افت قیمت جزئی نیز توسط Avalanche، Chainlink، Leo و Cosmos متحمل شد.

Solana، Tron، Litecoin، Uniswap، Stellar، EOS Coin و Elrond نیز سودهای اندکی کسب کردند.

ردیاب قیمت کریپتو توسط Gadgets 360 در روز چهارشنبه نشان داد که اتر با 0.98 درصد کاهش به 1878 دلار (تقریباً 1.55 میلیون روپیه) معامله شد. دومین ارز دیجیتال گران قیمت پس از بیت کوین، ETH از نظر قیمت 17 دلار (تقریباً 1405 روپیه) کاهش یافته است.

ارزش کل بخش کریپتو در 24 ساعت گذشته 1.32 درصد کاهش یافت. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار ارزهای دیجیتال 1.14 تریلیون دلار (تقریباً 94,26,754 کرور) بود.

با BTC و ETH که هر دو با ضرر معامله می‌شوند، دسته‌ای از آلتکوین‌ها افت قیمت را در نمودار منعکس کردند.

چند روزی است که بازار کریپتو به‌طور مداوم بی‌ثبات باقی مانده است و اکثر ارزهای دیجیتال را تحت فشار قرار داده است. بیت کوین در روز چهارشنبه، 31 می، 0.62 درصد از دست داد و به 27623 دلار (تقریباً 22.8 میلیون روپیه) معامله شد. این حرکت محدود از بیت کوین حداقل در دو هفته گذشته، هم در مبادلات ملی و هم در صرافی های بین المللی کند بوده است. ارزش بیت کوین طی 24 ساعت گذشته 92 دلار (تقریباً 7607 روپیه) کاهش یافت.