رئیس بخش ایمنی برند و کیفیت تبلیغات توییتر برای ترک شرکت: جزئیات


به گفته یک منبع آگاه در روز جمعه، رئیس ایمنی برند و کیفیت تبلیغات توییتر، ای جی براون، تصمیم گرفته است که این شرکت را ترک کند و دومین رهبر ایمنی در چند روز آینده است.

آخرین جدایی به چالش رو به رشدی برای مدیر عامل جدید توییتر لیندا یاکارینو می افزاید، حتی قبل از اینکه او وارد این نقش شود.

روز پنجشنبه، الا اروین به رویترز گفت که از سمت خود به عنوان معاون محصول برای اعتماد و ایمنی در شرکت رسانه های اجتماعی استعفا داد، جایی که او بر تلاش های تعدیل محتوا نظارت داشت و اغلب با سؤالاتی در مورد حساب های تعلیق شده به کاربران پاسخ می داد.

براون روی تلاش هایی برای جلوگیری از نمایش تبلیغات در کنار محتوای نامناسب کار کرد.

پلتفرمر و وال استریت ژورنال پیشتر از خروج براون خبر داده بودند.

از زمانی که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، توییتر را در ماه اکتبر تصاحب کرد، این پلتفرم برای حفظ تبلیغ‌کنندگانی که پس از اخراج هزاران کارمند توسط این شرکت نسبت به قرار دادن تبلیغات خود محتاط بودند، با مشکل مواجه شد.

ماسک استخدام Yaccarino، مدیر سابق تبلیغات در Comcast’s NBCUniversal، نشان داد که فروش تبلیغات همچنان در اولویت توئیتر باقی مانده است، حتی اگر برای افزایش درآمد اشتراک تلاش می کند.

توییتر و براون بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

© تامسون رویترز 2023


کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل در نزدیکی است. از اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت گرفته تا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید، همه چیزهایی را که منتظر دیدن آن در WWDC 2023 در Orbital، پادکست Gadgets 360 هستیم، بحث می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع