رئیس می گوید: فعالیت های عملیاتی ISRO برای تمرکز بر تحقیق و توسعه به NSIL منتقل می شود

سومانات، وزیر دفاع آمریکا، گفت که این بدان معناست که “ارتباط” بین ISRO و سازمان های علمی در کشور باید برای ایجاد فعالیت های تحقیق و توسعه بیشتر در فناوری فضایی افزایش یابد.

وی گفت: «ISRO بیش از پیش بر تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرفته در این حوزه (فضا) تمرکز خواهد کرد. این اتفاق در سال‌های آینده رخ خواهد داد.»

وی بار دیگر تاکید کرد که تغییرات در ISRO به دنبال اصلاحات در بخش فضایی که توسط دولت آغاز شد، قرار است نحوه همکاری سازمان فضایی ملی با نهادهای علمی کشور را در زمینه تحقیقات و همکاری متحول کند. پروفسور تارون سورادیپ، مدیر RRI، گفت که RRI، یک موسسه برتر که توسط برنده جایزه نوبل، سر سی وی رامان در سال 1948 تأسیس شد، وارد هفتاد و پنجمین سال ترویج تحقیقات در حوزه های مرزی فیزیک تحت موضوعات تحقیقاتی معاصر می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

رئیس S Somanath، رئیس سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) روز دوشنبه گفت که سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) فعالیت های عملیاتی خود را به بازوی بازاریابی خود NewSpace India Limited (NSIL) منتقل خواهد کرد و بر تحقیق و توسعه در زمینه فناوری های فضایی پیشرفته در سال های آینده تمرکز خواهد کرد. او گفت که ISRO در طول سال ها بیشتر بر ارائه برنامه های کاربردی برای دولت و مردم تمرکز کرده است. ایجاد سیستم ها و ساخت، پرتاب و بهره برداری از ماهواره ها، ارائه خدمات ارتباطی، رصد زمین و ناوبری.

سومانات در سخنرانی خود در مراسمی به مناسبت راه اندازی جشن سالگرد پلاتینیوم تحقیقات رامان گفت: پیرو دستورالعمل های دولت، همه آن فعالیت های عملیاتی اکنون به NSIL منتقل می شود، همچنین یک شرکت بخش عمومی مرکزی تحت وزارت فضا (DoS). موسسه (RRI) در اینجا.