راگو ردی، مدیر ارشد بازرگانی شیائومی هند به دلیل تشدید بررسی‌های نظارتی و رقابت استعفا داد.

© 2022 بلومبرگ LP


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ردی، که در حال حاضر در حال دریافت اخطار است، به پیامی که در واتس اپ به دنبال نظر بود، پاسخ نداد.

شیائومی یکی از شرکت های چینی است که در میان تداوم خصومت بین دو همسایه مجهز به سلاح هسته ای از سال 2020 که مرگبارترین درگیری ها در دهه های اخیر در امتداد یک سایت مرزی مورد مناقشه هیمالیا رخ داد، هدف دولت هند قرار گرفته است. مقامات هندی شیائومی را به حواله غیرقانونی پول به خارج از کشور متهم کرده اند، اتهاماتی که شیائومی آن را رد کرده و گفته است که این نقل و انتقالات پرداخت حق امتیاز است.

یکی از مدیران ارشد شیائومی در هند، درست زمانی که با تشدید نظارت‌های نظارتی و فشار رقابتی در کشور مواجه است، سازنده گوشی‌های هوشمند را ترک می‌کند.

ردی قبل از آخرین نقش خود، مدیریت فروش آنلاین در شیائومی را بر عهده داشت و به این برند کمک کرد تا در وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک هند به محبوبیت تبدیل شود. پیش از این، او برای خرده‌فروشی آنلاین هندی Snapdeal تحت حمایت سافت‌بانک کار می‌کرد.

در همین حال، دولت نخست وزیر نارندرا مودی از سازندگان گوشی های هوشمند، از جمله شرکت های چینی، خواسته است که صادرات بیشتری از هند داشته باشند و زنجیره های تامین محلی بسازند. اما توقیف اخیر یک آژانس دولتی هند از حدود 27000 گوشی که قرار است توسط رقیب شیائومی ویوو صادر شود، احتمالاً برندهای چینی را ناراحت خواهد کرد.

شیائومی هند روز چهارشنبه در ایمیلی گفت، راگو ردی، مدیر ارشد بازرگانی، که به شرکت چینی کمک کرد تا در صدر بازارهای گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های هوشمند هند قرار گیرد، برای «پیگیری فرصت‌های رشد متفاوت در خارج از کشور» استعفا داد. در این بیانیه آمده است: «داشتن راگو به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تیم رهبری شیائومی هند، یک افتخار بوده است.