رگولاتور ایالات متحده برای بررسی مرگ و میر کارگران آمازون در نیوجرسی: جزئیات

استفنسون گفت: “تحقیقات ما ادامه دارد و ما با OSHA همکاری می کنیم، که بازبینی های خود را از رویدادها انجام می دهد، همانطور که اغلب در این شرایط انجام می دهد.”

مقامات OSHA با استناد به تحقیقات باز از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از مرگ‌ها خودداری کردند. آژانس حداکثر شش ماه فرصت دارد تا هر تحقیق را تکمیل کند.

سخنگو گفت: “OSHA در حال حاضر در حال بررسی این حادثه است، و بر اساس شواهدی که در حال حاضر در دسترس ما است، ما کاملاً انتظار داریم که به همان نتیجه برسد.”

سخنگوی آمازون گفت تحقیقات داخلی این شرکت در مورد مرگ Carteret نشان می دهد که “این یک حادثه مربوط به کار نبوده و در عوض به یک وضعیت پزشکی شخصی مربوط می شود.”

دو مورد مرگ اخیر اولین بار توسط شبکه USA Today گزارش شد.

سام استفنسون، سخنگوی آمازون مستقر در سیاتل، در بیانیه ای گفت که این شرکت «عمیقاً از درگذشت همکاران ما متأسف است و به خانواده و دوستان آنها تسلیت می گوییم».

ماه گذشته، OSHA تحقیقات دیگری را در مورد مرگ کارگر در انبار آمازون در شهر Carteret در نیوجرسی در طول رویداد خرید Prime Day این شرکت آغاز کرد که مشخص شد بزرگترین رویداد در تاریخ شرکت است. مقامات فدرال جزئیات بیشتری در مورد مرگ منتشر نکرده اند، اما گزارش های خبری نشان می دهد که این کارگر رافائل رینالدو موتا فریاس 42 ساله است.

پولاسکی گفت که کارگر هنگام ورود پلیس هوشیار و هوشیار بود. او گفت، اما به پلیس گفته شد که قبل از ورود کارگران دیگر CPR روی این فرد انجام شده است. وی افزود: این فرد به بیمارستان منتقل شد و در همان روز به OSHA اطلاع داده شد.

پلیس در شهرک مونرو فوراً به درخواست توضیح در مورد حادثه در آنجا پاسخ نداد.

اخبار مرگ و میر در بحبوحه بررسی های گسترده تر در عملیات شرکت منتشر می شود. در اواخر جولای، مقامات OSHA پس از دریافت ارجاعاتی مبنی بر نقض بهداشت و ایمنی از دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک، تأسیسات آمازون را در نیویورک، ایلینوی و فلوریدا بازرسی کردند. به گفته سخنگوی این دفتر، بخش مدنی دفتر دادستانی ایالات متحده همچنین در حال بررسی خطرات ایمنی در انبارهای آمازون و “رفتار متقلبانه طراحی شده برای پنهان کردن صدمات از OSHA و دیگران” است.




منبع

بازرسان فدرال ایمنی کار در حال بررسی مرگ یک کارگر آمازون و جراحتی هستند که به طور بالقوه منجر به مرگ یک کارمند دیگر می‌شود و به تحقیقاتی اضافه می‌کند که در پی سومین مرگ و میر در جریان رویداد خرید سالانه شرکت در روز پرایم در اواسط جولای در حال انجام است. هر سه کارگر آمازون در یک ماه گذشته جان باختند و در تاسیسات شرکت در نیوجرسی استخدام شدند.

دنیشا براکستون، سخنگوی وزارت کار، پنجشنبه تایید کرد که آخرین مرگ و میر هفته گذشته در یکی از تاسیسات آمازون در شهرک مونرو، در حدود 20 مایلی (35 کیلومتری) شمال شرق ترنتون رخ داد. کاوشگر دوم در حال بررسی حادثه 24 جولای در تاسیسات آمازون در رابینسویل است. به گفته برکستون، کارگری که در آن تصادف سه روز بعد جان خود را از دست داد.

در بیانیه ای، مایکل پولاسکی، رئیس پلیس رابینسویل، گفت که پلیس در 24 جولای پس از دریافت گزارشی مبنی بر سقوط یک کارگر از نردبان سه فوتی (یک متری) و ضربه به سرش، به انباری به نام PNE5 پاسخ داد.

تحقیقات جدید سازمان بهداشت و ایمنی شغلی (OSHA) در حال بررسی مجدد میزان آسیب و رویه‌های ایمنی محل کار آمازون است که مدت‌هاست توسط حامیان کارگری و ایمنی به عنوان ناکافی مورد انتقاد قرار گرفته است.