سامسونگ رابط کاربری One UI 5 Beta 3 ظاهراً شبیه سازی شده در iOS 16 را عرضه می کند.

سامسونگ به تازگی ثبت نام One UI 5.0 بتای سری گلکسی S21 را در هند آغاز کرده است. طبق گزارش‌ها، سری گلکسی اس 22 دریافت به‌روزرسانی‌های بتای One UI 5.0 را در ماه آگوست آغاز کرده بود. همه این پیشرفت‌ها می‌تواند به این معنا باشد که سامسونگ ممکن است در روزهای آینده نسخه رسمی و پایدار One UI 5.0 را منتشر کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

با این حال، جین و سایر کاربران توییتر به سرعت این کار را انجام دادند اشاره کند که این ویژگی ها قبلاً در برنامه Good Lock برای سامسونگ در دسترس بودند. آنها حدس می زنند که این اپل بود که در ابتدا این طرح را شبیه سازی کرد. طرفداران اپل ادعا می کنند که سامسونگ تنها پس از عرضه iOS 16 با صفحه قفل، تصمیم به ارائه این ویژگی ها به صورت بومی گرفت.

سامسونگ ظاهراً One UI 5 beta 3 را این هفته عرضه کرده است. این به‌روزرسانی، از برنامه‌های شخص ثالث، انیمیشن‌های جذاب‌تر و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد ویژگی برجسته، گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید برای صفحه قفل است که به نظر می‌رسد از همان رویکرد گزینه‌های ارائه شده در iOS 16 اپل پیروی می‌کند. احتمالاً صفحه قفل جدید در iOS 16 یکی از ویژگی‌های مورد بحث در این مورد بود. سیستم عامل زمانی که در اوایل این ماه منتشر شد.

با توجه به الف توییت توسط Vaibhav Jain (@vvaiibhav) از کانال YouTube TechDroider، ظاهراً سامسونگ ویژگی Lock Screen iOS 16 را با به‌روزرسانی One UI 5 beta 3 کلون کرده است. با فشار طولانی صفحه، کاربران به رابط سفارشی‌سازی می‌برند که بسیار شبیه به طرح ارائه شده در iOS 16 است.

در اینجا، کاربران سامسونگ می توانند از پنج سبک ساعت مختلف، در مقایسه با هشت سبک ارائه شده در iOS 16، انتخاب کنند. همچنین گزینه هایی برای تغییر رنگ ساعت و سبک فونت وجود دارد. به طور مشابه، هنگام انتخاب تصاویر پس زمینه، هر دو سیستم “مجموعه ای” از پس زمینه ها با طرح بندی مشابه ارائه می دهند.