سامسونگ سری گلکسی اس 23 در فوریه هفته اول در جریان رویداد Unpacked Galaxy راه اندازی می شود: گزارش


سری گلکسی اس 23 سامسونگ از مدت‌ها قبل بخشی از چندین فاش و شایعات بوده است. پیش از این گمانه زنی شده بود که این شرکت بزرگ فناوری کره جنوبی، سری پرچمداران غیرقابل تاشو را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) 2023 معرفی کند. اکنون، گزارش جدیدی به نقل از یکی از مدیران شرکت نشان می دهد که این سری پرچمداران مورد انتظار در اوایل فوریه و در طول سال روانه بازار خواهند شد. رویداد Samsung Galaxy Unpacked که در ایالات متحده برگزار شد. این رویداد می‌تواند اولین رویداد بدون بسته‌بندی حضوری از زمان همه‌گیری باشد. انتظار می‌رود که خط جدید شامل مدل وانیلی سامسونگ گلکسی اس 23، در کنار مدل‌های گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا باشد.

طبق گزارشی که در نشریه کره ای Koreajoongangdaily منتشر شده است، سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked 2023 خود را در هفته اول فوریه در ایالات متحده میزبانی خواهد کرد. در این گزارش به نقل از یکی از مدیران سامسونگ الکترونیکس آمده است که این شرکت از سری گلکسی S23 در طول این رویداد رونمایی خواهد کرد. رویداد راه اندازی اولین رویداد Unpacked حضوری از زمان همه گیری است و شایعه شده است که در سانفرانسیسکو برگزار می شود.

هنوز هیچ تاییدی از طرف سامسونگ در مورد رویداد Galaxy Unpacked 2023 وجود ندارد، اما فاش شدن جدید مطابق با برنامه های قبلی است. گزارش‌های قبلی مدعی شده بودند که سری گلکسی اس 23 در نمایشگاه CES 2023 در 5 ژانویه در لاس‌وگاس عرضه خواهد شد.

سامسونگ هنوز هیچ جزئیاتی از سری گلکسی اس 23 را به طور رسمی تایید نکرده است، اما طراحی و مشخصات گوشی های آینده چندین بار در چند ماه گذشته مورد اشاره قرار گرفته است. گفته می شود پرچمدار اسنپدراگون کوالکام به گوشی های آینده قدرت می دهد. لیست های اخیر Geekbench همچنین وجود چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 را در مدل های آینده گلکسی اس 23، گلکسی 23 پلاس و گلکسی 23 اولترا تایید کرده است.

گفته می شود که سامسونگ گلکسی اس 23 وانیلی از یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی احتمالا دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس است. انتظار می رود گلکسی 23 اولترا دارای یک واحد دوربین پشتی چهارگانه باشد که توسط سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL سامسونگ هدایت می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تاریخ انتشار تریلر فیلم Super Mario Bros برای 29 نوامبر، Nintendo Direct تعیین شد

Coinbase کارمندان سابق CryptoCom و فیس بوک را برای سرپرستی واحدهای خود در اروپا، آفریقا و خاورمیانه منصوب می کند.

ویدیوی برگزیده روز

چگونه آموزش عکاسی با گوشی هوشمند به یک شغل تبدیل شد؟





منبع