سامسونگ گلکسی F42 5G به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را در هند دریافت می‌کند: گزارش


سامسونگ گلکسی F42 5G به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را در هند دریافت می‌کند. این گوشی که در اواخر سال 2021 عرضه شد، دارای رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 بود. در جولای امسال، به‌روزرسانی One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را دریافت کرد. اکنون گفته می‌شود که این گوشی آخرین به‌روزرسانی سیستم‌عامل خود را در قالب One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ دریافت می‌کند. از اینجا به بعد، گوشی فقط به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند. آپدیت اندروید 13 در حال حاضر فقط برای کاربران هندی منتشر می شود.

طبق گزارش SamMobile، نسخه پایدار به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ در حال عرضه به Samsung Galaxy F42 5G در هند است. طبق این گزارش، به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی را به همراه وصله امنیتی نوامبر 2022 و نسخه سیستم‌افزار E426BXXU3CVKC به همراه خواهد داشت. گفته می شود در سریلانکا و سایر کشورهای آسیایی، گلکسی F42 5G ظرف چند روز آینده به روز رسانی را دریافت خواهد کرد. باید به صورت مرحله ای در دسترس کاربران بیشتری قرار گیرد.

در این گزارش آمده است که کاربران گلکسی F42 5G در هند زمانی که به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای دانلود در دسترس قرار گیرد، اعلان دریافت خواهند کرد. کاربران همچنین می‌توانند با مراجعه به برنامه تنظیمات گوشی خود، به‌روزرسانی را به صورت دستی بررسی کنند. سپس آنها باید به به روز رسانی نرم افزار > دانلود و نصب. در همین حال، سامسونگ نیز روز گذشته به‌روزرسانی جدید را برای Galaxy A22 5G منتشر کرد.

سامسونگ گلکسی F42 5G با تراشه مدیاتک Dimensity 700 SoC و صفحه نمایش 6.6 اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 90 هرتز در هند عرضه شد. این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و دارای دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است.

اخیراً سامسونگ همچنین به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای Samsung Galaxy F62 و Galaxy A52 در هند منتشر کرده است. به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 برای Samsung Galaxy A52 با نسخه میان‌افزار A525FXXU4CVJB ارائه شد، در حالی که Galaxy F62 نسخه میان‌افزار E625FDDU2CVK2 را دریافت کرد. به روز رسانی امنیتی نوامبر 2022 چندین مشکل مربوط به نرم افزار هر دو گوشی را حل کرده است. همچنین گزینه های سفارشی سازی بیشتر، پالت رنگی متریال شما و سایر پیشرفت ها را به همراه داشت.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Amazfit Falcon با 150 حالت ورزشی و عمر باتری 14 روزه در هند راه اندازی شد

آزمایش روپیه دیجیتال آغاز شد. کارشناسان: رشد تصاعدی در پرداخت‌های UPI از خوش‌بینی به پایلوت CBDC هند حمایت می‌کند

ویدیوی برگزیده روز

iPad (نسل دهم): ارتقا یا ناامیدی؟





منبع