سامسونگ گوشی‌های پرچمدار Galaxy S23 را در هند برای بازار محلی تولید می‌کند

“همه گوشی های هوشمند گلکسی اس 23 فروخته شده در هند در کارخانه نویدا این شرکت تولید خواهند شد. سامسونگ در حال حاضر اکثریت تقاضای داخلی در هند را از طریق تولید محلی در کارخانه نویدا برآورده می کند. تصمیم سامسونگ برای فروش گوشی های هوشمند گلکسی اس 23 “ساخت هند” نشان می دهد که سامسونگ در بیانیه ای اعلام کرد: تعهد شرکت به داستان تولید و رشد هند.

این گوشی دارای پنج مجموعه دوربین با سنسورهای دوربین در محدوده 12 مگاپیکسل تا 200 مگاپیکسل خواهد بود.

این توسعه یک روز پس از آن صورت می گیرد که Nirmala Sitharaman، وزیر دارایی، لغو تعرفه واردات لنزهای دوربین، که یکی از پیشنهادات کلیدی فروش منحصر به فرد گوشی های هوشمند سری گلکسی اس است، اعلام کرد.

سامسونگ ظرفیت سنسور دوربین اصلی سری گلکسی اس 23 اولترا را به 200 مگاپیکسل در مقایسه با گلکسی اس 22 اولترا دو برابر کرده است و در عین حال زوم فضایی 100 برابری و ویژگی های زوم اپتیکال و دیجیتالی 10 برابری را حفظ کرده است.

این شرکت روز چهارشنبه از سه مدل گوشی هوشمند گلکسی اس 23 با سنسورهای دوربین رده بالا رونمایی کرد.

سامسونگ، سازنده دستگاه‌های هوشمند کره‌ای، روز پنجشنبه اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند گلکسی S23 ممتاز را در هند تولید خواهد کرد تا نیازهای بازار محلی را برآورده کند.

سامسونگ سری گلکسی اس 23 را 27 تا 30 درصد بالاتر از گوشی های هوشمند گلکسی اس 22 اولترا قیمت گذاری کرده است.

در بیانیه آمده است: “Galaxy S23 Ultra با پیشرفته‌ترین سیستم دوربین سامسونگ ارائه می‌شود که برای تقریباً هر شرایط نوری طراحی شده و برای ارائه جزئیات باورنکردنی طراحی شده است. Galaxy S23 Ultra دارای سنسور جدید 200 مگاپیکسلی Adaptive Pixel است که لحظات حماسی را با دقتی باورنکردنی ثبت می‌کند.”

در حال حاضر گوشی های سری گلکسی اس در کارخانه ویتنام سامسونگ تولید می شوند و این شرکت آنها را برای فروش در هند وارد می کند.

قیمت عرضه سری گلکسی اس 23 در هند در محدوده روپیه است. 75000 تا Rs. هر قطعه 1.55 میلیون

اسمارت فون های گلکسی اس 22 که سال گذشته عرضه شدند، قیمتی بین روپیه داشتند. 72999 و روپیه 1,18,999 در هر قطعه.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این شرکت گفت که حتی قبل از بسته شدن پیش رزرو در 10 مارس 2022، 1.4 میلیون رزرو برای گوشی های هوشمند گلکسی S22 ثبت کرده است.