سام بانکمن-فرید ممکن است در میان تحقیقات FTX به ایالات متحده مسترد شود: گزارش

در این گزارش آمده است که هیچ فردی در سقوط FTX و Alameda هنوز دستگیر یا بازداشت نشده است. وزارت دادگستری ایالات متحده، دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک و واحد جرایم مالی پلیس سلطنتی باهاما از صبح روز چهارشنبه از اظهار نظر خودداری کردند.

علاوه بر مدیر عامل سابق، گری وانگ یکی از بنیانگذاران FTX و مدیر مهندسی نیشاد سینگ هنوز در باهاما هستند و تحت نظارت مقامات محلی هستند. در آخر هفته، شایعاتی مبنی بر اینکه بانکمن-فرید و مدیر عامل آلامدا، کارولین الیسون، به دنبال فرار به دبی بودند، منتشر شد.

در گزارش بلومبرگ با استناد به منابع متعدد درگیر در این گفتگوها آمده است که “مکالمات بین مقامات مجری قانون در دو کشور در روزهای اخیر تشدید شده است” و بانکمن-فرید با مقامات باهامایی “همکاری” کرده است، که با او مصاحبه کردند. شنبه.

او ادعا کرد که یک هدف او «انجام درست توسط مشتریان» است و به طور حضوری با تنظیم‌کننده‌ها ملاقات داشته است. او مشخص نکرد که کدام تنظیم کننده، نماینده کدام کشور است. او گفت که اهرم بیش از حد وجود دارد، “بیشتر از آن چیزی که من تصور می کردم. دویدن در بانک و سقوط بازار نقدینگی را تمام کرد.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

عصر سه‌شنبه، SBF مجموعه‌ای از توییت‌ها را منتشر کرد که در آن ادعا می‌کرد «به بهترین شکل [his] دانش، “آلامدا دارایی‌های (غیر نقدینگی) بیشتری نسبت به بدهی‌های مشخص شده در بازار داشت؛ Alameda در FTX International موقعیت حاشیه‌ای داشت؛ و FTX.US هنوز به اندازه کافی برای بازپرداخت همه مشتریان خود داشت. او نوشت: “لزوماً همه با این موضوع موافق نیستند.” .

مقامات ایالات متحده و باهاما در حال گفتگو در مورد امکان آوردن سام بنکمن-فرید به ایالات متحده برای بازجویی هستند زیرا روند قانونی جدید علیه FTX و مدیر عامل سابق آن نیز در روز چهارشنبه آغاز شد. صرافی SBF سقوط کرده FTX که هفته گذشته در ایالات متحده اعلام ورشکستگی کرد، پس از طرح یک «بحران شدید نقدینگی»، نگرانی‌ها را در مورد آینده صنعت کریپتو افزایش داده است. از آن زمان، تنظیم‌کننده‌ها تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند و قانون‌گذاران خواستار قوانین شفاف‌تر در مورد نحوه عملکرد صنعت شده‌اند.