سریال اسپین آف پنگوئن ساخته کالین فارل هشت قسمت طولانی خواهد داشت

ریوز، که تولید کننده اجرایی خواهد بود پنگوئن سری، همچنین به دنبال گسترش جهان پایه خود با کاوش بیشتر در گالری شوالیه تاریکی Rogues است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که کارگردان به دنبال روایت داستان‌هایی از شخصیت‌هایی مانند Scarecrow، Clayface و Professor Pyg بوده است. در همین حال، The Batman: Part II بر خلاف دیگر تکرارها که در آن افراد شرور در قسمت بعدی نقش محوری دارند، بر روی بروس وین رابرت پتینسون تمرکز خواهد کرد. ریوز همچنین سریال Arkham را در دست ساخت دارد. ریوز سال گذشته فاش کرد که این نمایش در ابتدا قرار بود در GCPD (اداره پلیس شهر گاتهام) تنظیم شود، اما چرخ دنده ها را تغییر داد تا بر روی پناهگاه دوردست جزیره متمرکز شود.

در حال حاضر، هیچ پنجره ای برای انتشار HBO Max وجود ندارد پنگوئن.

کالین فارل گفته است که سریال اسپین آف پنگوئن او هشت قسمت خواهد بود. در پادکستی با Variety، بازیگر نامزد اسکار جزئیات کلیدی سریال BatVerse را فاش کرد و فاش کرد که جدول زمانی حدود یک هفته پس از پایان فیلم بتمن مت ریوز تنظیم شده است. فیلمبرداری به زودی با کارگردانی کریگ زوبل از ماری ایست تاون آغاز خواهد شد. این خبر پس از اعلام تاریخ انتشار The Batman: Part II توسط استودیو DC منتشر شد که قرار است در 3 اکتبر 2025 منتشر شود. همچنین شایان ذکر است که پنگوئن این سریال به عنوان محصول HBO Max نامگذاری شده است، بنابراین ممکن است در Disney+ Hotstar رها نشود – همانطور که با صلح طلب، که هفت ماه پس از پخش اصلی ایالات متحده در Amazon Prime Video منتشر شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

فارل مجدداً نقش خود را در نقش رئیس جنایی اسوالد کابل‌پات بازی می‌کند و این سریال پس از مرگ کارمین فالکون (جان تورتورو) در بتمن، اوج را به اوج می‌رساند. در همین حال، کریستین میلیوتی (پالم اسپرینگز) برای ایفای نقش دختر دومی سوفیا فالکون، که اولین بار در رمان گرافیکی تحسین شده نوآر، بتمن: هالووین طولانی معرفی شد، دلبسته است. از آنجایی که سریال تنها یک هفته پس از وقایع فیلم می گذرد، شهر گاتهام هنوز تا حدودی زیر آب است. من اولین فیلمنامه قسمت اول را خواندم و روی پاهایم باز می شود که در آب دفتر فالکون می پاشد. فارل سال گذشته به ورایتی گفت، حتی به تنهایی، وقتی آن را خواندم، اینطور گفتم: “اوه، عیسی!”.

اوایل این هفته، جیمز گان، مدیرعامل استودیو دی سی، بخشی از برنامه 8 تا 10 ساله خود را برای دنیای جدید دی سی فاش کرد، جایی که او تأیید کرد که دنیای بتمن ریوز جدا از قوس اصلی اجرا خواهد شد و به شدت برچسب گذاری خواهد شد. به عنوان “DC Elseworlds”. همین قانون در مورد دنباله جوکر تاد فیلیپس و Teen Titans GO نیز صدق می کند! علاوه بر این، DCU یک بتمن جدید را در کنار پسر بیولوژیکی خود دامیان وین در نقش رابین معرفی خواهد کرد. این فیلم The Brave and the Bold نام دارد و بر اساس کتاب کمیک نویسنده Grant Morrison ساخته شده است که بروس وظایف والدین را بر عهده می گیرد.

«این یک اتفاق هشت قسمتی در مورد به قدرت رسیدن اوز خواهد بود و خلاء قدرت ایجاد شده با کشته شدن فالکون را پر می کند. فارل به ورایتی گفت: ایده مت این بود که نمایش پنگوئن حدود یک هفته پس از پایان فیلم بتمن آغاز شود. و اگر کار کند، اگر مسیر جالب باشد، و مخاطب دنبال آن باشد، و ما کارهایمان را درست انجام دهیم، دومین ویژگی پنگوئن نشان می‌دهد که نمایش HBO به کجا ختم می‌شود.» نظرات فارل منعکس کننده نظرات ریوز در ماه گذشته است که ادعا می کرد این سریال “به شدت” با قوس فیلم مرتبط خواهد بود و در نهایت به دنباله بتمن خواهد رسید. در مصاحبه ای از سال گذشته، این بازیگر تایید کرد که این سریال شش تا هشت ساعت طول خواهد کشید – یک مد معمولی برای یک برنامه HBO.