بیت کوین و اتریوم با وجود ضررهای جزئی، ارزش های افزایش یافته را حفظ می کنند، استیبل کوین ها سود را ثبت می کنند

پولکادوت، ترون، لئو، الروند و دش نیز به آنها پیوستند.

به دنبال مسیر بیت کوین، اتر نیز با ضرر باز شد. بر اساس ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال توسط گجت 360، ارزش اتریوم 1.43 درصد کاهش یافت و به 1641 دلار (تقریباً 1.34 روپیه) معامله شد.

«یک تغییر قطعی در چرخه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو با افزایش 25 واحدی در ثانیه در آخرین جلسه آنها صورت گرفته است. بازارهای کریپتو بیشتر زیان های مربوط به FTX خود را دوباره به دست آورده اند و بسیار بالاتر قرار گرفته اند. در اقدامی خاص، MATIC در هفته گذشته 25 درصد رشد داشته است.»

قیمت های Avalanche، Uniswap، Cosmos، Chainlink، Monero و Bitcoin Cash نیز شاهد زیان بودند.

در همین حال، استیبل کوین‌های تتر، دلار کوین و بایننس دلار توانستند سود خود را در روز سخت بازار حفظ کنند.

با این حال، قابل توجه است که هنوز عوامل دیگری وجود دارد که می تواند بازار ارزهای دیجیتال را در زمان های آینده کاهش دهد. اینها شامل تأثیر تورم و درگیری مداوم اوکراین و روسیه است. علاوه بر این، سکوت هند در مورد کاهش مالیات کریپتو علیرغم اعتراض مکرر صاحبان صنعت، ممکن است به کاهش علاقه کریپتو در پرجمعیت ترین کشور جهان منجر شود.

چند آلتکوین محبوب در روز جمعه در کنار بیت کوین و اتریوم با ضرر افتتاح شدند. اینها عبارتند از بایننس کوین، کاردانو، پولیگون، سولانا و لایت کوین.

پس از ثبت سود بیشتر از ضرر در روزهای اخیر، میم کوین‌های Dogecoin و Shiba Inu هر دو با کاهش قیمت باز شدند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

نمودارهای قیمت کریپتو در روز جمعه، 3 فوریه، زیان‌هایی را در کنار چندین ارز دیجیتال منعکس می‌کنند. بیت‌کوین با کاهش 1.26 درصدی باز شد. علیرغم رکود جزئی، قدیمی‌ترین ارز دیجیتال کاهش قیمتی را تجربه کرد که در زمان نگارش این مقاله 23527 دلار (تقریباً 19.3 میلیون روپیه) بود. در 24 ساعت گذشته، ارزش بیت کوین 357 دلار (تقریباً 29320 روپیه) کاهش یافت. گران‌ترین ارز دیجیتال در صرافی‌های بین‌المللی مانند بایننس و کوین‌بیس از جمله ضررهای کوچک مشابهی را تجربه کرد.

«صنعت کریپتو انتظار تخفیف از مالیات تهاجمی را که در بودجه گذشته معرفی شد، داشت، اما هیچ اشاره‌ای به هیچ تغییری در سخنرانی بودجه اتحادیه وزیر دارایی نیرمالا سیتارامان وجود نداشت. با این حال، دولت مقررات جریمه در مورد TDS کریپتو را روشن کرده است. این ضربه قابل توجهی به احساسات سرمایه گذاران خواهد بود. علاوه بر مجازات سنگین، عدم پرداخت TDS می تواند فرد را از سه ماه تا هفت سال زندانی کند. پونیت آگاروال، بنیانگذار KoinX به Gadgets 360 گفت: سرمایه گذاران باید فعالیت های تجاری خود را دوباره ارزیابی کنند.


ارزش کلی بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 1.22 درصد کاهش یافت و به 1.07 تریلیون دلار (تقریباً 8854664 کرور) رسید.