سریال Stranger Things فصل 5 قسمت 1 با عنوان The Crawl فاش شد

افشاگری های بزرگی که در فصل 5 می آیند در واقع مربوط به خود Upside Down هستند که ما فقط شروع به اشاره به آن می کنیم. لحظه ای وجود دارد که ما در قسمت هفتم امسال متوجه می شویم [Stranger Things 4] راس دافر در مصاحبه توضیح داد که ویل بایرز (نوآ اشنپ) “نقش بزرگی” در فصل آخر بازی خواهد کرد. در فصل اول، ویل توسط دموگورگون دستگیر شد و در نسخه دیگری از کتابخانه عمومی هاوکینز آویزان شد.

عنوان قسمت اول Stranger Things 5 ​​فاش شد. نتفلیکس برای پایان دادن به جشن «روز چیزهای عجیب» ۲۰۲۲، که در ۶ نوامبر در ایالات متحده برگزار شد، فاش کرد که اولین قسمت از فصل آخر سریال چیزهای عجیب «فصل اول: خزیدن» نام دارد. این عنوان در توییتر از طریق آنچه به نظر می رسد فیلمنامه است، توسط سازندگان مت و راس دافر، با نام مستعار برادران دافر، نوشته شده است. این دو نفر کار روی فیلمنامه را در اول آگوست، دقیقاً یک ماه پس از Stranger Things 4 Vol. 2 برای اولین بار در نتفلیکس پخش شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در 28 روز اول انتشار، Stranger Things 4 — Vol.1 and Vol. 2 در مجموع — 1.352 میلیارد ساعت تماشا در نتفلیکس ایجاد کرد و مقام اول را به عنوان پربیننده ترین سریال انگلیسی زبان در نتفلیکس به خود اختصاص داد. این مجموعه در رتبه دوم در زمینه انتشار جهانی قرار دارد و پس از موفقیت کره جنوبی Squid Game که در همان بازه زمانی 1.650 میلیارد ساعت افزایش یافت، قرار دارد.

گزارش های ماه گذشته همچنین نشان داد که برادران دافر نویسنده خود را برای سریال لایو اکشن Death Note در هالیا عبدالمگوید پیدا کرده اند. این دو کارگردان تحت پرچم تولید جدیدشان Upside Down Pictures، اقتباس از مانگا/انیمه مورد تحسین منتقدان را در ماه ژوئیه و در کنار پروژه ای بر اساس The Talisman اثر استیون کینگ تایید کردند. این استودیو همچنین یک نمایش صحنه ای را در اساطیر Stranger Things در کنار یک سریال اسپین آف برنامه ریزی کرده است.

بدون زمینه، عنوان قسمت اول فصل 5 Stranger Things “The Crawl” خیلی مبهم به نظر می رسد. مت دافر، خالق این سریال، در صحبت با Collider در مورد فصل آخر، فاش کرد که فصل آینده عمدتاً در هاوکینز اتفاق می‌افتد، زیرا آنها تاریخچه پشت حقایق موازی و وحشتناک جهان وارونه را بررسی می‌کنند. قلمرویی که Demogorgon، Shadow Monster و Mind Flayer قبل از پا گذاشتن به دنیای واقعی و ایجاد خرابی در آن غوغا کردند. Stranger Things 4 شاهد بود که کاراکترهای اصلی ما به طور عمدی به بررسی وارونه، به عنوان ابزاری برای از بین بردن Vecna ​​(جمی کمپبل بوئر) پرداختند. از آنجایی که این بعد متناوب و ترسناک بودن آن با هاوکینز شروع به ادغام می کند، می توانیم انتظار همپوشانی بسیار بیشتری بین این دو منطقه داشته باشیم.

طبق گزارش‌ها، فیلم‌برداری فصل 5 Stranger Things در سال 2023 آغاز می‌شود و ستاره‌های بازگشته وینونا رایدر در نقش جویس بیرز، دیوید هاربر (David Harbor) بازی می‌کنند.عنکبوت) به عنوان رئیس پلیس جیم هاپر، میلی بابی براون (انولا هلمز) در نقش یازده/ جین هاپر، شنپ در نقش ویل، سدی سینک در نقش مکس میفیلد، فین ولفهارد در نقش مایک ویلر، کالب مک لافلین در نقش لوکاس سینکلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، مایا هاوک در نقش رابین باکلی در نقش، استیو هرینگتون و چارلی هیتون در نقش برادر بزرگتر ویل، جاناتان بایرز.