سم بنکمن-فرید از تماس با کارکنان FTX با استفاده از سیگنال و پیام های رمزگذاری شده منع شد

کاپلان نسبت به این استدلال شک داشت و نوشت که پیام بانکمن-فرید در 15 ژانویه “به نظر می رسد تلاشی برای خواندن متهم و شاهد-1 از یک کتاب سرود یکسان بوده است.”


دادستان ها هفته گذشته به پیام سیگنالی که بانکمن-فرید در 15 ژانویه به وکیل عمومی شعبه FTX ایالات متحده فرستاده بود، استناد کردند که در اسناد دادگاه به آن “شاهد-1” گفته می شود. بنکمن-فرید به آن دو پیشنهاد داد تا تلفنی صحبت کنند تا سعی کنند “رابطه سازنده ای داشته باشند” یا “مسائل را با یکدیگر بررسی کنند.”

یک قاضی آمریکایی روز چهارشنبه به طور موقت سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX را از تماس با کارمندان فعلی یا سابق صرافی ارزهای دیجیتال یا صندوق تامینی Alameda Research و استفاده از ابزارهای پیام‌رسانی رمزگذاری شده از جمله سیگنال منع کرد.

© تامسون رویترز 2023

حکم لوئیس کاپلان قاضی منطقه ای ایالات متحده پس از آن صادر شد که دادستان های فدرال در منهتن گفتند که بنکمن-فرید ممکن است شاهدان را دستکاری کند یا شواهد پرونده کلاهبرداری جنایی خود را از بین ببرد. او در ماه دسامبر به اتهام غارت میلیاردها سرمایه مشتریان FTX و دروغ گفتن به سرمایه گذاران و وام دهندگان دستگیر شد.

سخنگوی Bankman-Fried از اظهار نظر خودداری کرد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

کاپلان می نویسد: «در حالی که وکیل متهم به دنبال این است که دادگاه آن پیام را به شیوه ای خوش خیم تفسیر کند، به نظر نمی رسد حداقل به صورت مقدماتی، قرائتی متقاعدکننده باشد.

در جلسه هفته آینده، کاپلان همچنین درخواست وکلای Bankman-Fried برای اجازه دسترسی و انتقال ارز دیجیتال به او را بررسی خواهد کرد.

کاپلان نوشت که محدودیت‌های جدید بر رفتار بنکمن-فرید حداقل تا 7 فوریه، زمانی که او جلسه استماع برای بررسی استدلال‌های هر دو طرف برگزار خواهد کرد، برقرار خواهد بود. این دستور شامل اعضای نزدیک خانواده Bankman-Fried نمی شود و در صورت حضور وکلا، او ممکن است با کارمندان FTX یا Alameda ارتباط برقرار کند.

بنکمن-فرید، 30 ساله، پس از اعتراف به بی گناهی، در خانه پدر و مادرش در کالیفرنیا در بازداشت خانگی به سر می برد. وکلای او هفته گذشته گفتند که تلاش های او برای تماس با مشاور عمومی، مدیر اجرایی فعلی شرکت، جان ری، تلاشی برای ارائه “کمک” و عدم مداخله بود.