شیائومی با فناوری دیکسون برای ساخت تلفن همراه در هند همکاری می کند


شرکت سازنده قراردادی Dixon Technologies (هند) روز چهارشنبه گفت که با بازوی هندی شیائومی برای ساخت و صادرات گوشی‌های این شرکت چینی همکاری می‌کند.

این خبر که سهام دیکسون را تا 4 درصد افزایش داد، پس از آن منتشر شد که شیائومی هند برنامه‌های خود را برای شروع تولید محصولات صوتی بی‌سیم در این کشور با همکاری با سازنده لوازم الکترونیکی Optiemus فاش کرد.

هند به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تبدیل شدن به یک نیروگاه در زنجیره تامین جهانی لوازم الکترونیکی، شرکت‌های جهانی را تشویق می‌کند تا بیشتر در تولید محلی سرمایه‌گذاری کنند.

در اوایل ماه مارس، مورالیکریشنان بی، رئیس شیائومی هند به رویترز گفت که این شرکت در تلاش برای کاهش هزینه‌ها، فروشگاه‌های بیشتری را فراتر از شبکه فعلی متشکل از 20000 شریک خرده‌فروشی باز خواهد کرد و خرید محلی قطعات تلفن همراه را افزایش خواهد داد.

در اوایل این هفته، شیائومی هند اعلام کرد که اولین گجت صوتی محلی خود را در کارخانه Optiemus Electronics در ایالت شمالی اوتار پرادش خواهد ساخت، این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که هدف آن افزایش 50 درصدی در تولید قطعات است. منبع محلی تا سال 2025.

این فشار در حالی صورت می‌گیرد که سازنده گوشی‌های هوشمند با نام تجاری Redmi اخیراً در برابر رقیب کره جنوبی سامسونگ به عنوان برترین شرکت هندی گوشی‌های هوشمند شکست خورده است.

شیائومی که بیشتر گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌هایی را که در هند به فروش می‌رساند به صورت محلی تولید می‌کند، نگفت چه زمانی تولید محصولات صوتی را آغاز خواهد کرد. این اسپیکر، هدفون، هدفون سیمی و بی سیم در هند می فروشد.

در ماه مارس، گزارش شد که شیائومی پس از قضاوت نادرست از سلایق مصرف‌کنندگان در تلفن‌های همراه، در حال بازنگری استراتژی خود در هند است، اشتباهی پرهزینه که به سامسونگ الکترونیکس اجازه داد تا این شرکت چینی را به رتبه اول در دومین بازار بزرگ دنیا برای دستگاه‌ها برساند.

© تامسون رویترز 2023


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تریلر The Idol: Lily-Rose Depp، The Weeknd Take Over the LA Pop Music Scene


Foxconn تامین کننده اپل می گوید که برنامه های کاربردی هوش مصنوعی باعث افزایش تقاضا برای کسب و کار سرور آن می شود





منبع