صرافی Coinex چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

اما با تحریم های صورت گرفته آمار کاربران ایرانی در سایت الکسا به شدت کاهش یافت. زیرا عملاً کاربران ایرانی امکان استفاده از این شرایط و خدمات را در این صرافی و سایر صرافی های خارجی ندارند. صرافی CoinEx برای تأیید هویت کاربران از یک سیستم بررسی چند سطحی لایه دار استفاده می کند. تمام جفت ارزهایی که در مارجین استفاده می شوند با ارز USDT جفت شده اند و به صورت BTC/USDT، ETH/USDT، CET/USDT و دیگر ارزها لیست می شوند. بلکه با چند سفارش مختلف وارد پوزیشن شوید. در آخر هم (Buy CET) را بزنید، تا در پایان (سفارش درخواستی) شما معرفی صرافی کوینکس تکمیل شده باشد.

این کد رفرال باعث درآمد زایی این افراد از صرافی کوینکس شده و از هر تراکنش مبلغی به حساب آنها پرداخت میشود، البته این موضوع دعوت دوستان با کد رفرال در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هم وجود داشته و اصلا موضوع عجیبی نیست، اما همانطور که گفته شده صرافی کوینکس در حال ارائه درصد بالایی از کارمزد به این افراد و تشویق آنها به آوردن کاربران ایرانی بیشتر به سایت میباشد؛ که باید به این موضوع هم دقت کرد. معاملات long یا خرید که با جفت ارزهای شامل USDT انجام می شود. وقتی برای اولین بار وارد قسمت مارجین صرافی کوینکس شوید، پنجره اخطار معاملات مارجین ظاهر می گردد، با اطلاع از ریسک معاملات مارجین روی کلید Confirm کلیک کنید تا بخش مارجین در دسترس شما قرار گیرد. اما از نظر امنیت شبکه، صرافی کوینکس با لایهبندیهای مختلف شرایط ایدهآلی را به وجود آورده است. این قسمت یکی از مهمترین قسمت های افزایش امنیت اکانت کاربری کوینکس است.

3. با دنبال کردن مراحل قبل، ثبت نام حساب خود را به پایان خواهید رساند. 1. پس از وارد کردن حساب ایمیل یا شماره موبایلی که با آن در سایت ثبتنام کردید و نوشتن رمز عبورتان روی دکمه «ورود به سیستم» کلیک کنید. نکته: به بخش راست تصویر با حاشیه قرمز قبل از واریز توجه کنید. نمادی به صورت 2X، 3X، 5Xو بیشتر در سمت راست هر جفت ارز وجود دارد. در ترید روی جفت ارزها، معامله گر می خواهد مقدار ارزهای خود را بیشتر کند. برای گرفتن وام از گزینه Borrow و جهت بازپرداخت وام دریافتی از گزینه Repay استفاده می نماییم. فرض کنید تمام دارایی خود را برای گرفتن وام به ودیعه بگذارید و میزان ریسک نمایش شده 160 درصد باشد. پیشنهاد می شود برای گرفتن قرض ارز USDT یا همان تتر دلار را به کار برید.

چگونه می توان در بخش فیوچرز صرافی کوینکس معامله کرد؟ طبقات برج بلاکتوپیا با هدف تبلیغات در اختیار برندهای مختلف قرار میگیرد و بخشی از درآمد حاصل میان هولدرهای توکن Blok تقسیم می شود. ادامه عملیات در بخش مارجین مشابه با معاملات مارجین توسط اپلیکیشن صرافی کوینکس می باشد. مدت زمان تکمیل تراکنش های واریز و برداشت رمز ارز از صرافی CoinEx به صورت خودکار صورت میگیرد و با توجه به مقدار تراکنش بین 5 تا 15 دقیقه زمان می برد.

هر چه درصد ریسک به عدد 200 نزدیکتر شود، میزان ریسک زیادتر می گردد تا جایی که امکان تصرف تمام دارایی شما توسط صرافی خواهد رفت. در مواقعی که درصد ریسک به 200 درصد نزدیک می شود، مقداری از آن را از بخش اسپات به بخش Margin منتقل کنید تا زمانی که درصد ریسک به عدد 100 نزدیکتر گردد. از ویژگی های بسیار خوبی که این صرافی دارد، می توان به این اشاره کرد که هم می توان ارز دیجیتال مورد نظر را خریداری کرده و به عنوان سرمایه گذاری آن را در حساب صرافی نگهداری کرد و یا با آن معامله کرد و ارز دیگری خریداری نمود. همچنین اگر برای اولین بار است که وارد حساب کاربری خود می شوید، پیامی مبنی بر فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای مشاهده میکنید که میتوانید Google Authentication را انتخاب کنید.