طبق گزارش ها، اپلیکیشن Good Lock سامسونگ در این کشورهای جدید عرضه می شود

کاربران گلکسی سامسونگ در کشورهای فوق می توانند به فروشگاه گلکسی مراجعه کرده و اپلیکیشن Samsung Good Lock را بر روی گوشی خود دانلود کنند. برنامه Good Lock با چندین ماژول مانند Wonderland و Nice Catch ارائه می شود که به کاربران امکان می دهد عناصر سیستم مانند تصویر زمینه، نمادهای برنامه و موارد دیگر را شخصی سازی و شخصی سازی کنند. یکی از ماژول ها حتی به کاربران اجازه می دهد تنظیمات سیستم خود را به یک گوشی جدید سامسونگ صادر کنند. همچنین می توانید برای سفارشی کردن منوی تنظیمات، RegiSter را بررسی کنید.

طبق گزارش SamMobile، کاربران گلکسی سامسونگ در هلند، اتریش، بلژیک، فنلاند و مالزی تایید کرده‌اند که اپلیکیشن جدید Good Lock را در دستگاه‌های خود دریافت کرده‌اند. با این حال، گزارش ها می گویند که این برنامه ممکن است در کشورهای بیشتری در دسترس باشد، اما هنوز تایید نشده است.

در همین حال، در سایر اخبار سامسونگ، ظاهراً سامسونگ گلکسی A14 5G در کنسول Google Play ظاهر شده است که اشاره ای به عرضه آتی آن دارد. این تلفن هوشمند همچنین چندین بار در Geekbench مشاهده شد. اکنون، آخرین لیست موجود در کنسول Google Play نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند می‌تواند از یک Exynos 1330 SoC پشتیبانی کند. این لیست همچنین به مشخصات صفحه نمایش آن اشاره می کند، یعنی یک پنل LCD 6.8 اینچی فول اچ دی پلاس.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش ها، سامسونگ با انتشار اخیر One UI 5.0، اپلیکیشن Good Lock خود را در کشورهای بیشتری عرضه می کند. طبق یک گزارش، این برنامه در حال حاضر در گوشی های گلکسی در هلند، اتریش، بلژیک، فنلاند و مالزی نمایش داده می شود. برنامه Good Lock سفارشی سازی و شخصی سازی عناصر سیستم مانند نمادهای برنامه، تصاویر پس زمینه و موارد دیگر را ارائه می دهد. پیش از این، این ماژول ها فقط به مناطق خاصی محدود می شد، اما به نظر می رسد در کشورهای بیشتری در دسترس باشد. این قابلیت در گوشی های سامسونگ گلکسی موجود است. با این حال، این شرکت هنوز به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرده است.

سامسونگ برنامه Good Lock را در سال 2018 راه اندازی کرد و سطح پیشرفته ای از شخصی سازی را در دستگاه های گلکسی منتخب به ارمغان آورد. با برنامه هایی مانند Lockstar، Quickstar، Task Changer و ClockFace وارد شد. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق دستیار صوتی از پیش بارگذاری شده، کنترل بیشتری بر تنظیمات صدا داشته باشند.