ظاهراً جستجوی Google برای نمایش بازی های موجود در سرویس های Cloud Streaming به روز شده است

طبق گزارش اخیر 9to5Google، جستجوی گوگل نشان می‌دهد که سرویس‌های استریم ابری دسترسی به بازی‌های ویدیویی مورد جستجوی شما را فراهم می‌کنند. گوگل در حال حاضر این سرویس را برای فیلم، موسیقی و تلویزیون ارائه می‌کند و پیوندهایی را برای پخش محتوا در سرویس‌های خاص قرار می‌دهد. همانطور که قبلا ذکر شد، لیست خدمات نیز بین دسکتاپ و موبایل متفاوت است. به عنوان مثال، طبق گزارش ها، جستجوی Destiny 2 در اندروید، پیوندی را برای Stadia نشان می دهد، در حالی که جستجوی آن در یک مرورگر دسکتاپ، GeForce Now و Stadia انویدیا را نشان می دهد.

این گزارش اشاره کرد که نتایج نشان داده شده محدود به بازی‌های ابری است و به فروشگاه‌های بازی‌های کنسول یا خرده‌فروشان بازی‌های رایانه شخصی منتهی نمی‌شود. همانطور که قبلا ذکر شد، این می تواند به دلیل خدمات پخش بازی گوگل باشد. در همین حال، گیمرها همچنین می‌توانند ببینند کدام بازی‌ها به نسخه آزمایشی رایگان در Stadia دسترسی دارند – طبق این گزارش، عنوان این بازی‌ها به رنگ سبز تغییر می‌کند.

بر اساس یک گزارش، جستجوی گوگل به کاربران نشان می دهد که کدام بازی های ویدیویی را می توان از طریق یک سرویس بازی ابری خاص پخش کرد. نتایج جستجو به ویترین کنسول های بازی یا فروشگاه های بازی رایانه شخصی منتهی نمی شود – در عوض، غول جستجو نتایج مربوط به بازی های ابری را نشان می دهد. این گزارش نشان می دهد که این می تواند به دلیل سرویس استریم Stadia این شرکت باشد. همچنین گفته می شود لیست خدمات بین دسکتاپ و موبایل متفاوت است. در اوایل این ماه، گوگل یک ردیف از کارت های مربعی را در صفحه اصلی خود، در مرورگرهای دسکتاپ آزمایش کرد تا اطلاعات مربوط به بازارها، روندها، آب و هوا، مواردی که باید تماشا کنیم و موارد دیگر را نشان می دهد.

بر اساس گزارش قبلی، جستجوی وب Google شروع به آزمایش ردیفی از کارت های مربعی در صفحه اصلی خود کرد تا اطلاعات مربوط به سهام و بازارها، اخبار پرطرفدار، آب و هوا و آنچه را که باید تماشا کنید نشان دهد. تعدادی از کاربران در مورد این تغییر توییت کردند و گفتند که ورود مجدد به Google.com پس از پاک کردن تاریخچه مرور، صفحه اصلی را با کارت های مربع نشان می دهد.




منبع