فروش دیزنی-اپل: باب ایگر مدیر عامل بازگشته آن را به عنوان “حساس و گمان محض” تعطیل می کند

اخراج چاپک باعث شد که بسیاری در وال استریت و محافل رسانه ای ایده خرید دیزنی را گمانه زنی کنند، «از جمله خریدهایی برای ارائه بدهی 5.5 میلیارد دلاری (حدود 44950 کرور روپیه) آن یا فروش کامل به یک شرکت انحصاری فناوری مانند اپل. ” ورایتی خاطرنشان می‌کند که کارمندان با دستور جدید ایگر، که از مردم می‌خواهد به دفتر بازگردند، «آشفت» شدند. او به کارمندان دیزنی (از طریق هالیوود ریپورتر) گفت: «به طور اتفاقی معتقدم که در مشاغل خلاق، کار کردن از یک مکان ارزش فوق‌العاده‌ای دارد. “این یک انرژی ایجاد می کند، برای خلاقیت بسیار توانمند است… من هیچ اعلامیه ای نمی کنم، اما فکر می کنم این بسیار مهم است.”

باگ ایگر هفته گذشته تحت یک قرارداد دو ساله به رهبری شرکت والت دیزنی بازگشت و امیدوار بود که غول سرگرمی را به رشد بازگرداند. مدیر عامل اولین جلسه شرکت خود را با کارمندان میزبانی کرد و به سؤالات احتمالی معامله پرداخت و باب چاپک، مدیر عامل سابق، استخدام را متوقف کرد، پس از گزارش درآمد سه ماهه ضعیف اخیر دیزنی. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، ایگر قصد دارد از این رویه حمایت کند و آن را یک حرکت عاقلانه با توجه به چالش‌های این بخش نامید، زیرا او همچنان به یافتن راه‌هایی برای بازگرداندن دیزنی به سودآوری ادامه می‌دهد. اما بزرگ‌ترین اظهارنظر مدیرعامل بازگشته در این بود که تصور خرید دیزنی توسط اپل را به‌عنوان «گمان‌زنی محض» کنار گذاشت و اضافه کرد که او در طول مدت تصدی خود نیز هیچ خریدی را انجام نخواهد داد.

در مورد موضع استودیو در مورد این موضوع در حال حاضر، ایگر گفت: «یکی از ارزش‌های اصلی داستان سرایی ما گنجاندن، پذیرش و تحمل است. و ما نمی‌توانیم آن را از دست بدهیم، فقط نمی‌توانیم آن را از دست بدهیم… اینکه چگونه ما واقعاً جهان را از طریق خوب تغییر می‌دهیم باید ادامه یابد. ما قرار نیست همیشه همه را خوشحال کنیم، و نیستیم [going to] سعی کنید ما مطمئناً ارزش های اصلی خود را کاهش نمی دهیم تا همه را همیشه خوشحال کنیم.»


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مدیرعامل همچنین به موضع دیزنی در مورد گنجاندن LGBTQ+، در مورد پاسخ این شرکت به لایحه “نگو همجنسگرا” فلوریدا، که مانع از بحث معلمان درباره چنین موضوعاتی در مدارس می شد، پرداخت. به گزارش IGN، دیزنی درگیر این موضوع شد که فاش شد که نزدیک به 200000 دلار (حدود 1.6 کرور روپیه) به سیاستمداران فلوریدا که از این قانون حمایت کردند کمک کرده است. از آنجایی که این شرکت پارک موضوعی Disney World را در ایالت اداره می کند، طبیعی بود که آنها در جنبه سیاسی آن درگیر شوند. پس از روزها انتقاد از سوی کارمندان داخلی و عموم مردم در سراسر رسانه های اجتماعی، چاپک نامه ای ارسال کرد و در آن اذعان کرد که سکوت او چقدر دردناک بود و از این مصیبت عذرخواهی کرد.

ایگر، که مسئول راه‌اندازی سرویس استریم دیزنی + Disney – که به عنوان Hotstar + Disney در هند فعالیت می‌کند – اظهار داشت که این شرکت باید رشد درآمد را بر تعداد مشترکین اولویت دهد. «به جای تعقیب [subscribers] با بازاریابی تهاجمی و هزینه های تهاجمی برای محتوا، ما باید به دنبال سودآوری باشیم.» ایگر در جلسه شهرداری (از طریق رویترز) گفت. برای دستیابی به آن، ما باید نگاهی بسیار بسیار دقیق به ساختار هزینه های خود در سراسر کسب و کار خود بیندازیم. گزارشی از اوایل این ماه حاکی از آن است که Disney+ بیش از 12 میلیون مشترک در این سه ماهه اضافه کرده است که در مجموع به 235 میلیون در سال جاری می رسد. از این میان، Disney+ Hotstar مسئول کمتر از 3 میلیون بود.