فروش ساعت های هوشمند هند در سه ماهه اول 2023 121 درصد رشد داشته است، فایر بولت اکنون در رتبه دوم جهانی قرار دارد: نقطه مقابل

بر اساس آخرین گزارش شرکت تحقیقات بازار کانترپوینت، عرضه جهانی ساعت‌های هوشمند در سه ماهه اول سال 2023 شاهد کاهش 1.5 درصدی نسبت به سال قبل (سالانه) بوده است. کانترپوینت خاطرنشان کرد، با این حال، هند موفق به ثبت 121 درصد رشد سالانه در محموله‌ها شد که ناشی از تقاضای بالا برای پوشیدنی‌های ارزان‌قیمت ساخته شده توسط برندهای محلی مانند Fire-Bott، Noise و boAt بود. اپل در سه ماهه اول سال جاری از سهم عمده فروش ساعت های هوشمند برخوردار بود، در حالی که برند داخلی فایر بولت از سامسونگ پیشی گرفت و در جایگاه دوم قرار گرفت. سامسونگ سوم شد.

برند هندی Fire-Boltt عملکرد چشمگیری داشت و برای اولین بار از سامسونگ پیشی گرفت و با 9 درصد سهم بازار به جایگاه دوم بازار جهانی دست یافت. کانترپوینت می گوید که فایر بولت نسبت به سه ماهه قبل 57 درصد رشد داشته است و محموله های آن نسبت به سال قبل تقریباً سه برابر افزایش یافته است. کانترپوینت اشاره کرد که این نشان دهنده رشد سریع بازار هند است، درست مانند سایر برندهای محلی مانند Noise و boAt. با این حال، سامسونگ جایگاه سوم را با 9 درصد از سهم بازار در مقایسه با 10 درصد در سه ماهه اول سال گذشته به دست آورد.

بر اساس هر منطقه، هند از آمریکای شمالی پیشی گرفت و جایگاه خود را به عنوان منطقه برتر با سهم 27 درصدی از محموله های جهانی ساعت های هوشمند بازپس گرفت. در مدت مشابه سال گذشته، هند 12 درصد از سهم بازار را در اختیار داشت.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اپل پیشتاز خود را از نظر عرضه حفظ کرد اما سهم بازار آن از 32 درصد گزارش شده در سه ماهه مشابه سال گذشته به 26 درصد کاهش یافته است. در این گزارش آمده است که عرضه اپل واچ سری 8 نتوانست جایگاه خود را در فضای جهانی ساعت های هوشمند مستحکم کند. این اولین باری بود که این شرکت مستقر در کوپرتینو فروش سه ماهه اول خود را زیر 10 میلیون دستگاه مشاهده کرد.

آمریکای شمالی 26 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد، در حالی که چین 18 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داد. سامسونگ 15 درصد افزایش را در آمریکای شمالی ثبت کرد، اما نتوانست رشد چشمگیری را در سایر بازارهای بزرگ ثبت کند. از سوی دیگر، هواوی شاهد افزایش محموله‌ها در هند و سایر مناطق بود، اما کاهش 14 درصدی را در سال گذشته در محموله‌های خود در بازار چین ثبت کرد.

بازار ساعت های هوشمند هند در سه ماهه اول 2023 به دلیل مقرون به صرفه بودن، افزایش تقاضای مشتریان و در دسترس بودن طیف گسترده ای از گزینه ها در بخش بودجه سالانه 121 درصد رشد کرد. حدود 40 درصد از کل محموله ها توسط باند قیمت <2000 INR (<25 دلار) هدایت می شد که بالاترین نسبت آن تا کنون است. انشیکا جین، تحلیلگر ارشد کانترپوینت ریسرچ، در مورد رشد هند در این زمینه گفت: سهم بازیکنان مستقر در هند برای اولین بار از 90٪ گذشت زیرا آنها از نظر ارتقاء سبدهای خود و تطبیق محصولات خود با نیازهای مشتری با قیمت مناسب سریع بودند. فضا.

شرکت Counterpoint Research در گزارش جهانی مدل ردیاب ساعت هوشمند خود اعلام کرد که فروش جهانی ساعت های هوشمند در سه ماه اول سال 2023 نسبت به سال گذشته 1.5 درصد کاهش داشته است. در همین حال، با حمایت از تقاضای بالا برای پوشیدنی‌های سطح پایه، محموله‌های ساعت‌های هوشمند در هند افزایش قابل‌توجهی ۱۲۱ درصدی را در مدت مشابه تجربه کردند. این امر تا حدودی توانست کاهش جهانی را محدود کند. گفته می شود کاهش فصلی تقاضا برای ساعت های هوشمند توسط اپل و سامسونگ، همراه با احساسات مصرف کننده کاهش یافته توسط فشارهای مالی جهانی، دلیل اصلی این کاهش است.