قابلیت اشتراک‌گذاری کارت تماس واتس‌اپ در برنامه بتا ویندوز: گزارش


واتس‌اپ، اپلیکیشن پیام‌رسانی فوری متعلق به متا، ظاهراً در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد کارت‌های تماس را در یک چت در برنامه دسکتاپ ویندوز به اشتراک بگذارند. پس از افزودن قابلیت ایجاد نظرسنجی در برگه‌های اشتراک‌گذاری چت، طبق گزارش‌ها، برنامه پیام‌رسانی فوری اکنون روی این ویژگی جدید کار می‌کند، همانطور که در به‌روزرسانی بتا 2.2247.2.0 ویندوز دیده می‌شود. کاربران واجد شرایط می توانند آخرین نسخه بتای برنامه را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنند. به نظر می‌رسد این برنامه پیام‌رسان مشتاق است ویژگی‌های جدیدی را به سرویس گیرنده دسکتاپ ویندوز خود بیاورد.

طبق گزارشی که توسط ردیاب بتا واتس‌اپ WABetaInfo منتشر شده است، کاربران واتس‌اپ که از سرویس گیرنده دسکتاپ ویندوز استفاده می‌کنند، می‌توانند یک کارت تماس را در یک چت به اشتراک بگذارند و به گیرنده اجازه می‌دهند به راحتی آن را به دفترچه آدرس خود اضافه کنند. این گزارش همچنین یک صفحه نمایش از این ویژگی را به اشتراک گذاشته است که گزینه جدید “Contacts” را در لیست اشتراک گذاری نشان می دهد.

طبق گزارش، کاربران واتس اپ با کلاینت دسکتاپ ویندوز باید بر روی گزینه اشتراک گذاری کارت تماس کلیک کنند. این ویژگی احتمالاً در روزهای آینده برای آزمایش‌کنندگان بتا بیشتری عرضه می‌شود.

در همین حال، واتس اپ همچنین ویژگی جدیدی را معرفی کرد که به کاربران iOS و Android اجازه می دهد نظرسنجی هایی را در چت های شخصی و گروهی برای دریافت نظرات یا پاسخ از دوستان و مخاطبین خود ایجاد کنند. درست مانند چت ها، پاسخ های کاربران به یک سوال نظرسنجی از طریق رمزگذاری انتها به انتها محافظت می شود.

در حال حاضر تلگرام و فیس‌بوک مسنجر امکان نظرسنجی گروهی را فراهم می‌کنند، اما اکنون کاربران واتس‌اپ به راحتی می‌توانند از این قابلیت جدید در گوشی هوشمند خود استفاده کنند. لازم به ذکر است که قابلیت جدید نظرسنجی فقط در آخرین نسخه اپلیکیشن پیام رسان موجود است.

واتس‌اپ همچنین در حال کار بر روی قابلیتی است که به کاربران اندروید اجازه می‌دهد نسخه‌های پشتیبان چت خود را به‌صورت آفلاین از Google Drive صادر و وارد کنند. آنها می توانند از تاریخچه کامل چت، تصاویر، ویدیوها و سایر فایل های رسانه ای نسخه پشتیبان تهیه کنند. این برنامه احتمالاً در آینده نزدیک این را برای آزمایش بتا عرضه خواهد کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تعداد 500 میلیون کاربر واتس اپ برای فروش، اطلاعات 5.4 میلیون کاربر توییتر به صورت آنلاین فاش شد: گزارش ها

آیا هند باید آزمایشات CBDC را در بحبوحه بحران جهانی جاری به تاخیر بیاندازد؟ در اینجا آنچه کارشناسان فکر می کنند

ویدیوی برگزیده روز

iPad (نسل دهم): آیا ارزش ارتقا را دارد؟





منبع