قیمت گوشی شیائومی ردمی k50 گیمینگ Xiaomi Redmi k50 gaming

مشخصات ردمی K50 گیمینگآن را به یکی از قدرتمندترین محصولات برند Redmi تبدیل می‌کند. قیمت ردمی K50 گیمینگ شیائومی می‌تواند توجیه مناسبی برای خرید Redmi K50 Gaming باشد. برای فروش گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ خود می توانید به ثبت آگهی رایگانبرای آن بپردازید.

سال گذشته گوشی ردمی K40 گیمینگ با استقبال زیادی روبرو شد که در بازارهای جهانی به عنوان پوکو F3 GT به دست کاربران رسید. حالا همانطور که انتظار داشتیم، ساعاتی قبل شیائومی از نسل بعدی این گوشی رونمایی کرد که با نام ردمی K50 گیمینگ راهی بازار چین می‌شود. صفحه نمایش توسط یک نگهدارنده پلاستیکی احاطه شده است که صفحه نمایش مستقیم 2k realme GT 2 pro فاقد آن است. شکل سوراخ دوربین نیز بسیار عجیب است، در واقع به شکل قطره آب است. اما تنها با توجه به تجربه استفاده از آن، صفحه نمایش K50 Pro باید در رتبه دوم پس از پرچمداران برتر برندهای مختلف قرار گیرد. اگر سری K50 خریداری می‌کنید، به یاد داشته باشید که به تنظیمات Display ویژگی های ردمی K50 شیائومی بروید و رزولوشن را روی 2k تنظیم کنید.

با این حال ممکن است شیائومی این گوشی را تحت نام پوکو F4 GT در بازارهای جهانی عرضه کند. هم‌چنین انتظار می‌رود که عرضه این گوشی در بازارهای جهانی با قیمتی بیشتر انجام شود. کمپانی Yeelight شیائومی نیز تخصص در طراحی و تولید محصولات متنوعی مانند چراغ‌های هوشمند دارد. از یک دوربین 64 مگاپیکسلی واید با قابلیت فوکوس خودکار در کنار دوبین های 8 مگاپیکسلی التراواید و دو مگاپیکسل جهت عکس برداری ماکرو استفاده کرده است. در پنل پشتی، شیائومی ایده جالبی به خرج داده و طراحی خطوط پشتی از روی ماشین های فرمول یک الهام گرفته است که با خطوط زیبایی طرف هستیم که گیمینگ بودن گوشی را هرچه بیشتر به رخ کاربر می کشد. محصول موردبحث یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های گیمینگ بازار محسوب می‌شود.

خودرو

نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. در مجموع اگر سخت‌افزار ردمی k50 گیمینگ را زیر ذره‌بین قرار دهیم، هیچ ایرادی به آن نمی‌توان وارد کرد و باید گفت که شیائومی گوشی جدید گیمینگ خود را با تمامی قوا به میدان آورده است. این تلفن دارای بلندگوهای 4 واحدی JBL است تا عملکرد صوتی عالی را با جلوه استریو ارائه دهد. و مکان اسپیکرها برای گیمر مناسب است، که باعث می شود هنگام اجرای بازی، صدا مسدود نشود.

Xiaomi Redmi K50 Gaming

ازآنجاکه چهار رقم اول شماره‌مدل دستگاه‌های شیائومی سال و ماه عرضه‌ی آن‌ها را نشان می‌دهد، این گوشی ممکن است در دسامبر ۲۰۲۱ (آذر و دی ۱۴۰۰) رونمایی شود. باوجوداین‌‌، احتمال دارد شیائومی نتواند این گوشی را به‌موقع معرفی کند؛ زیرا هنوز نرم‌افزار آن در دست توسعه است. در بخش طراحی گوشی ردمی k50 گیمینگ ما شاهد استفاده از طراحی جدید هستیم.

گوشی گیمینگ ردمی به راحتی می‌تواند بازی‌های سنگین اندروید را با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اجرا کند. چراغ‌های RGB نیز در هنگام دریافت نوتیفیکشن و شارژ دستگاه روشن می‌شوند. چراکه Redmi K50 یک گوشی گیمینگ است و کاربرانِ هدف، بیشتر در حالت افقی از آن استفاده می‌کنند.

قیمت گوشی شیائومی ردمی k50 گیمینگ Xiaomi Redmi k50 gaming که صادقانه بخواهیم بگوییم مقدار کمی می باشد و بسیار جای کار دارد. اولین قاتل پرچمدار سال 2022 بالاخره برای اولین بار به نمایش درآمد. از جمله دیگر مشخصات Redmi K50 Gaming شیائومی می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، بلوتوث ۵.۲ و Wi-Fi 6 اشاره کرد. با اینکه Redmi K50 Gaming از جک صدای ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی نمی‌کند، اما به چهار بلندگوی استریو مجهز شده است. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک قدرت خواهد گرفت. همچنین، انتظار می‌رود به صفحه‌نمایش OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز و حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز شود.

استانداردهای مدرن برای گوشی‌های هوشمند گیمینگ رده‌بالا ضروری است. این موارد شامل WiFi 6E، بلوتوث 5.2 (LDAC + LHDC) و تعیین مکان با استفاده از GPS دوگانه، سه‌گانه Beidou، Dual Galileo، dual QZSS و Glonass می‌شود. دکمه پاور با حسگر اثر انگشت یکپارچه نیز در سمت راست بیرونی قاب فلزی قرار دارد. دکمه تنظیم صدا برای عملکرد روان در حالت افقی به سمت چپ به بیرون حرکت می کند. یک بلندگو، درگاه USB-C و یک میکروفون در قاب زیرین Redmi K50 قرار گرفته اند. خنک کننده خوب را در یک گوشی هوشمند گیمینگ نباید فراموش کنید، زیرا بازی های طولانی معمولا گرمای زیادی تولید می کنند.

لبه سمت راست فریم آلومینیومی میزبان دکمه پاور و کلیدهای ماشه‌ای مخصوص بازی است. این دکمه‌ها یا Trigger که در هنگام استفاده از لبه سمت راست بیرون می‌آیند، بیشترین استفاده را در هنگام تجربه بازی‌های موبایل دارند. همچنین ما در بخش مجله میوال نیز تمامی اخبار روز شیائومی را به همراه بخش های آموزشی و تفریحی فراهم کرده ایم تا کاربران گرامی به راحتی به یک محتوای کامل و دقیق دسترسی داشته باشند. سنسور اصلی مدتی است که در بازار وجود دارد و احتمالا در گوشی Redmi K50 Gaming Edition عملکرد خوبی دارد. نرخ تازه سازی 120 هرتز قطعا برای بازی مناسب است و نرخ نمونه برداری هنگام تایپ 480 هرتزی نیز چشمگیر است.

دارای ابعاد 162.5 در 76.7 در 8.5 میلی متر و وزن قابل توجه کی ۵۰ گیمینگ 210 گرمی است. دو دکمه شانه در سمت راست بیرونی قرار دارند و طبق الگوی Black Shark 4 کار می کنند. چراغ های LED RGB و دکمه های پاپ آپ جانبی قرار دارد که کیفیت فوق العاده ای در گیمینگ می دهد.

  • سری پرچمداران MI که قیمت و کیفیت بالا و مشخصات منحصر به فردی را داراست.
  • عملکرد دوربین اصلی از معمولی یکم بهتره و میشه عکسهای خیلی خوبی رو باهاش ثبت کرد.
  • این گوشی از دو نانو سیم کارت پشتیبانی می کند و از همه مهم تر از محرک های بازی بازشوی مغناطیسی فیزیکی هم استفاده کرد است.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت رایانه همراه نمایندگی شیائومی می باشد.