لو رفتن تصویر تبلت گوگل پیکسل به صورت آنلاین. پیشنهاد می کند فقط یک مدل ممکن است راه اندازی شود


تبلت گوگل پیکسل هنوز در دست نیست، با این حال، شایعات و گمانه زنی ها در مورد این تبلت همچنان به اینترنت راه پیدا می کند. در حالی که این دستگاه توسط گوگل در رویداد Made By Google در اکتبر 2022 معرفی شد، هنوز جزئیات بیشتری توسط این شرکت به اشتراک گذاشته نشده است. با این حال، تصاویری از تبلت پیکسل ادعا شده و چند جزئیات کلیدی در اینترنت به بیرون درز کرده است که نشان می دهد تنها یک مدل از تبلت اندرویدی وجود خواهد داشت. یک منبع آگاه اطلاعات کلیدی را همراه با نگاهی گذرا به طراحی تبلت آینده فاش کرده است.

مانند به اشتراک گذاشته شده است توسط توسعه‌دهنده نرم‌افزار Kuba Wojciechowski، گوگل در ابتدا روی تبلت پیکسل “تانگور” (T6) با نسل اول تراشه Tensor و “tangorpro” مجهز به چیپ‌ست Tensor G2 کار می‌کرد. با این حال، طبق گزارش ها، این شرکت تبلت استاندارد پیکسل را به نفع «تانگورپرو» (T6P) مجهز به Tensor G2 لغو کرده است. نه تنها این، بلکه برخی از مشخصات و تصاویر کلیدی تبلت ادعایی پیکسل را نیز بیان کرده است.

در دیگری توییت، Wojciechowski به اشتراک گذاشت که “tangorpro” دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 سامسونگ و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی Kioxia UFS و همچنین یک خواننده اثر انگشت جانبی FPC خواهد بود. علاوه بر این، این دستگاه با صفحه نمایش 2560×1600 CSoT “ppa957db2d” با درایور LED RT4539 عرضه می شود. او توضیح داد که RT4539 یک درایور LED 6 کاناله است که برای هدایت لایه نور پس زمینه بر روی LCD ها استفاده می شود. این نشان می دهد که تبلت پیکسل می تواند یک صفحه نمایش LCD داشته باشد.

علاوه بر این، تبلت پیکسل همچنین دارای دو داک است که یکی از آنها بلندگو دارد و دیگری به طور پیش فرض از شارژ پشتیبانی می کند. از آنجایی که این مدل پرو است، تبلت پیکسل ممکن است قیمتی بالاتر از تبلت اندرویدی معمولی شما داشته باشد.

در همین حال، گوگل نیز دیده شده است که بر روی یک دستگاه خانه هوشمند جدید با سیستم عامل Fuchsia سفارشی خود کار می کند. گفته می شود که این شرکت در حال ارائه یک دستگاه آینده با سیستم عامل داخلی خود است. اما نام دستگاه مشخص نیست. این گزارش حاکی از آن است که توسعه دهندگان Fuchsia سندی را ارائه کرده اند که یک پروژه آینده را توضیح می دهد. می گوید که Fuchsia از توسعه جاوا اسکریپت پشتیبانی می کند تا مدیریت و کنترل دستگاه را آسان تر کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Fntastic ادعاهای “کلاهبرداری” را رد می کند، می گوید که روز قبل تاخیر پس از حذف MMO از Steam از قبل برنامه ریزی شده بود.


Coinbase درخواست تجدید نظر را در نظر می گیرد زیرا هلند با جریمه 3.5 میلیون دلاری به صرافی Crypto ضربه می زند: همه جزئیات

ویدیوی برگزیده روز

CES 2023: تلویزیون های شفاف و قابل خم شدن ال جی، لپ تاپ های فوق سبک و موارد دیگر





منبع