مارول اسنپ «حالت نبرد» PvP جدیدی را عرضه می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد با دوستان خود برخورد کنند.

حالت نبرد ابتدا در یک پست رسمی در ماه دسامبر منتشر شد که نقشه راه توسعه دهندگان برای ویژگی های آینده بازی را مشخص می کرد. با توجه به این پست، یک رابط کاربری با صفحه نمایش عریض برای رایانه شخصی، یک سیستم عرشه هوشمند، یک حالت رتبه‌بندی نشده و حالت‌های رقابتی جدید در حال توسعه هستند.

مارول اسنپ، بازی محبوب نبرد کارتی کلکسیونی آنلاین، از زمان عرضه در اکتبر سال گذشته یک پدیده بوده است. طرفداران این بازی که به شما امکان می‌دهد کارت‌های خود را با قهرمانان و شروران محبوب مارول در برابر سایر بازیکنان بجنگید، برای یک حالت PvP که در آن می‌توانند با دوستان خود مبارزه کنند، فریاد می‌زدند و ویژگی مورد انتظار اکنون اینجاست. Developers Second Dinner در توییتی از صفحه رسمی مارول اسنپ حالت نبرد جدید را اعلام کرد و به اطلاع می رساند که حالت PvP از روز سه شنبه 31 ژانویه در بازی در دسترس خواهد بود. حالت نبرد به کاربران اجازه می دهد در نبردهای کارت خصوصی با دوستان خود شرکت کنند. مارول اسنپ.

Marvel Snap که در بخش بهترین بازی موبایل در The Game Awards 2022 برنده شد، برای اندروید، iOS و رایانه شخصی در دسترس است.

علاوه بر این، در حالت نبرد، هر دو عرشه بازیکنان برای مدت زمان نبرد قفل می‌شوند، بنابراین بازیکن می‌تواند کارت‌های عرشه رقیب خود را به خاطر بسپارد. در این پست آمده است: «ردیابی کارت‌هایی که در عرشه شما توسط حریف ندیده‌اند، می‌تواند تفاوت زیادی در حذف یک اسنپ اضافی ایجاد کند.

صفحه رسمی مارول اسنپ “در راه است…”. توییت کرد. “برای حالت نبرد آماده شوید، جایی که می توانید دوستان خود را به چالش بکشید و ببینید چه کسی واقعاً بهترین است!” توییت اعلام کرد که حالت Battle Mode در تاریخ 31 ژانویه فعال خواهد شد.

انتظار می‌رود این به‌روزرسانی تا روز سه‌شنبه به همه دستگاه‌های سازگار با iOS، Android و PC وارد شود. همانطور که یکی از کارکنان Gadgets 360 آن را بررسی کرده است، این به روز رسانی هنوز در iOS منتشر نشده است.

پچ جدید شامل تغییرات تعادل است، اما نه به Surfer یا Zabu. بعد از اینکه چند هفته پیش تغییرات را قفل کردیم، آنها شروع به عملکرد بیش از حد کردند. خوشبختانه ما اکنون توانایی تنظیم تعادل بدون پچ جدید را داریم و در حال برنامه ریزی برای تنظیم آن کارت ها در یک هفته یا بیشتر هستیم.

– گلن جونز (@Glenn_Jones_) 30 ژانویه 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

مارول اسنپ در خبری که در اوایل این ماه در وب سایت رسمی خود منتشر شد، حالت Battle Mode 1.0 را پیش از انتشار آن معرفی کرده بود. با توجه به این پست، حالت نبرد دو بازیکن را در چندین راند در برابر یکدیگر قرار می دهد. هر بازیکن با 10 سلامت شروع می کند. به جای Cubes، چیزی که در خطر است میزان خسارتی است که برنده به بازنده وارد می کند. اگر بتوانید سلامت حریف خود را به صفر برسانید، برنده خواهید شد.

به گفته گلن جونز، طراح اصلی بازی در دومین شام، علاوه بر اضافه کردن حالت نبرد به بازی، به‌روزرسانی جدید مارول اسنپ نیز تعادل برخی کارت‌های دارای عملکرد بیش از حد را ایجاد می‌کند. او در توییتی نوشت، با این حال، این وصله به کارت‌های Surfer و Zabu که پس از قفل شدن تغییرات برای به‌روزرسانی، عملکرد بیش از حد خود را آغاز کردند، نمی‌پردازد.