مایکروسافت موافقت خود را با انتشار Call of Duty برای پلتفرم‌های نینتندو به مدت 10 سال در میان بررسی‌های نظارتی اعلام کرد.

پیشنهادی که در ژانویه ارائه شد، با مخالفت‌های سونی در اتحادیه اروپا، بریتانیا و ایالات متحده، از این قرارداد انتقاد کرد و حتی خواستار وتوی نظارتی شد.

آخرین پیشنهاد مایکروسافت سازنده ایکس باکس به سونی در حالی ارائه می شود که این شرکت با افزایش نظارت نظارتی در مورد قرارداد خرید 69 میلیارد دلاری (تقریباً 5690 کرور روپیه) برای Activision Blizzard مواجه است.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

من همچنین خوشحالم که تأیید کنم که مایکروسافت متعهد شده است که به ارائه Call of Duty ادامه دهد @بخار پس از پایان ادغام با Activision Blizzard King، به طور همزمان به ایکس باکس می‌رویم. @ATVI_AB @ValveSoftware

– فیل اسپنسر (@XboxP3) 7 دسامبر 2022

فیل اسپنسر، مدیر اجرایی مایکروسافت گیمینگ، روز چهارشنبه در توییتی اعلام کرد که مایکروسافت برای آوردن عنوان بازی Call of Duty به پلتفرم‌های نینتندو تعهدی 10 ساله دارد.

به گفته سخنگوی این شرکت، مایکروسافت روز دوشنبه همچنین اعلام کرد که قیمت بازی‌های جدید Xbox را از 60 دلار (تقریباً 5000 روپیه) از سال 2023 به 70 دلار (تقریباً 5800 روپیه) افزایش می‌دهد.

رویترز ماه گذشته گزارش داد که راه حل مایکروسافت عمدتاً شامل یک قرارداد مجوز ده ساله به مالک پلی استیشن سونی است.

اسپنسر همچنین در توییتر خود نوشت: «مایکروسافت متعهد شده است که پس از پایان ادغام با Activision Blizzard King، به ارائه Call of Duty در @Steam به طور همزمان برای Xbox ادامه دهد.