مدیر عامل شرکت شیائومی 13 مدعی شد که از نظر عملکرد باتری از آیفون 14 پرو مکس بهتر خواهد بود

با توجه به پستی در Weibo توسط مدیر عامل و بنیانگذار شیائومی لی جون، شیائومی 13 می تواند عمر باتری بهتری نسبت به آیفون 14 پرو مکس داشته باشد. این مدیر ارشد یک اسکرین شات از آزمایش DOU در شیائومی 13 در مقایسه با آیفون 14 پرو مکس، آیفون 14 و دیگر گوشی های هوشمند نسل قبلی شیائومی از جمله شیائومی 12 اس، شیائومی 12 اس اولترا، شیائومی 12 اس پرو، هواوی پی 50 پرو، منتشر کرد. و سامسونگ اس 22 اولترا.

تصویری از نمرات تست باتری که شیائومی 13 را جلوتر از آیفون 14 پرو مکس نشان می دهد.
اعتبار عکس: Weibo/ Lei Jun

انتظار می‌رود شیائومی ساعت‌های Xiaomi Watch S2، Xiaomi Buds 4 و MIUI 14 را در کنار پرچم‌داران سری Xiaomi 13 در رویداد معرفی 1 دسامبر 2022 معرفی کند. با این حال، غول تولید کننده گوشی های هوشمند چینی هنوز جدول زمانی عرضه گوشی پرچمدار شیائومی 13 را در بازارهای هند و جهانی تایید نکرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تست xiaomi 13 dou lei jun weibo تست باتری شیائومی 13

به گفته لی جون، مدیر عامل و بنیانگذار شیائومی، شیائومی 13 عمر باتری بهتری نسبت به گوشی پرچمدار فعلی اپل یعنی آیفون 14 پرو مکس ارائه می دهد. سازنده چینی گوشی های هوشمند در حال آماده شدن برای میزبانی کنفرانس معرفی محصول برای سری گوشی های هوشمند پرچمدار شیائومی 13 است. پیش از مراسم رونمایی، این شرکت جزئیات دستگاه‌ها را به اشتراک گذاشته است و به مشتریان نشان می‌دهد که چه انتظاراتی از گوشی‌های پرچمدار آینده دارند. انتظار می رود شیائومی 13 در سال 2023 با سری آیفون 14 غول کوپرتینویی واقع در کالیفرنیا و همچنین سایر گوشی های هوشمند پرچمدار رودررو شود.

در همین حال، مدیر اجرایی تاکید کرد که ضخامت و چسبندگی گوشی هوشمند پرچمدار آینده برای او مهمتر از دوام باتری دستگاه است.

ماه گذشته، یک منبع آگاه ادعا کرد که شیائومی 13 پرو، که انتظار می‌رود در کنار شیائومی 13 رونمایی شود، یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی دارد. این گوشی همچنین ممکن است دارای تراشه Surge P2 برای مدیریت سرعت شارژ باشد.

طبق گزارش ها، تست DOU برای نشان دادن امتیاز استقامت عمر باتری دستگاه در طول یک روز معمولی استفاده طراحی شده است. نشان داده شده است که دستگاه پرچمدار آینده شیائومی 13 در تست عمر باتری امتیاز 1.37 را کسب کرده است که بالاتر از آیفون 14 پرو مکس است که امتیاز 1.28 را کسب کرده است. انتظار می رود شیائومی 13 با واحد باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. در همین حال، آیفون 14 پرو مکس با باتری 4323 میلی آمپر ساعتی پشتیبان عرضه می شود.