مراقبت‌های بهداشتی، تدارکات برای مشاهده بیشترین مزایا از طریق بلاک چین: سایفر شرکت مخاطره‌آمیز Crypto-Centric

در حال حاضر، توسعه دهندگان بلاک چین کمتر از 1 درصد از پایگاه توسعه دهندگان جهانی را تشکیل می دهند و استخدام استعدادهای برتر در این فضا برای استخدام کنندگان بسیار دشوار است.

استخدام‌کنندگان باید مراقب نامزدهایی باشند که در مورد صنعت باز و مشتاق هستند و حتی باید نامزدهایی را که هیچ تجربه قبلی در حوزه کریپتو/بلاک چین ندارند، در نظر بگیرند. رئیس سایفر کاپیتال خاطرنشان کرد: ما برای داشتن کهنه سربازان بلاک چین در این فضا خیلی زود هستیم و بهتر است استعدادهایی را استخدام کنیم که مایل به یادگیری و رشد هستند.

Cypher Capital در میان بسیاری از شرکت‌های خطرپذیر است که آماده شرط‌بندی روی پتانسیل هند برای توسعه بخش Web3 است. این شرکت‌ها الگوهای قبلی را در مورد چگونگی پذیرش فناوری در کشور مشاهده کرده‌اند تا مطمئن شوند که به هندی‌ها فضای لازم برای گسترش کار در عرصه Web3 را می‌دهند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.



منبع

ما دیدیم که هند از تجارت آفلاین به تجارت آنلاین رفت. هند علیرغم اینکه در تجارت الکترونیک عقب مانده است، اکنون در مرحله مرکزی قرار گرفته است. ما همچنان نسبت به هند و پتانسیل آن برای ایجاد اختلال در این بازار خوش بین هستیم.

با این حال، این امر توسعه دهندگان بلاک چین و وب 3 هندی را از هجوم به کشورهای دیگر در جستجوی فرصت ها عقب نشینی نکرده است.

در مارس 2022، Cypher Capital یک صندوق بلاک چین 100 میلیون دلاری (تقریباً 800 کرور روپیه) راه اندازی کرد که از این مبلغ، 40 میلیون دلار (تقریباً 320 کرور روپیه) را برای استارت آپ های کریپتو و بلاک چین در هند کنار گذاشت.

از آنجایی که بلاک چین ثبت سوابق را از طریق یک دفتر کل غیرمتمرکز تسهیل می کند، بخش لجستیک هند که ارزش بازار بیش از 250 میلیارد دلار (تقریبا 1990150 کرور) را متعادل می کند، می تواند خطاهای اصلی اداری و نقاط کور را برای بخش لجستیک نیز کاهش دهد.

برای هر بخش برای نشان دادن وسعت گسترش، استخدام نقش کلیدی ایفا می کند.

“این منجر به داده های تکراری و سوابق از هم گسسته در بین ذینفعان می شود. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید در حفاظت از سوابق خود در برابر هک ها و قطعی های سایبری نهایت دقت را داشته باشند و بلاک چین می تواند این مشکل را با ایجاد یک اکوسیستم مبتنی بر اعتماد که داده های بیمار را متحد می کند و کل سفر بیمار را در کشور ترسیم می کند، حل کند. علاوه بر این، این داده‌ها بسیار امن‌تر خواهند بود، زیرا یک مرجع واحد نمی‌تواند آن را کنترل کند.

بودکی اضافه کرد: «امروزه، با بلاک چین، شرکت‌های لجستیک می‌توانند با استفاده از قراردادهای هوشمند، قراردادهای الزام‌آوری امضا کنند، قراردادهایی که قابل ردیابی و خودگردان هستند – حذف وابستگی به کاغذبازی فیزیکی – صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های اداری.»

در بخش مراقبت های بهداشتی در هند، که پیش بینی می شود امسال به 372 میلیارد دلار (تقریبا 2961473 کرور) برسد، سوابق پزشکی به ارائه دهندگان متمرکز می شود.

ما شاهد جذابیت‌های زیادی از سوی استارت‌آپ‌های هندی هستیم، بنابراین از نظر استعداد، با سرعتی سریع در حال رشد است. بودکی خاطرنشان کرد: هنگامی که مقررات پاک شد، به عنوان یک کاتالیزور رشد عمل خواهد کرد و این همان چیزی است که کارآفرینان در حال حاضر به آن نیاز دارند: وضوح به جای ابهام.

در گزارشی جدید، صرافی رمزارز KuCoin ادعا کرده است که هند در حال حاضر بیش از 115 میلیون سرمایه‌گذار رمزارز دارد که 15 درصد از جمعیت عظیم آن را تشکیل می‌دهند.

طبق همین گزارش، انتظار می‌رود ارزش بازار کریپتو هند تا سال 2030 به 241 میلیون دلار (تقریباً 1924 کرور) برسد.

بودکی معتقد است در سال‌های آینده استعدادهای زیادی از صنعت فناوری به فضای بلاک چین مهاجرت خواهند کرد.

متأسفانه، هند در فهرست کشورهایی قرار نگرفت که برای کمک به رشد این صنعت نوپا، اقدامات دوستدار رمزنگاری را انجام داده اند.


در این مرحله، جامعه کریپتوهای هندی در زمینه سرمایه‌گذاری و ساخت پروژه‌ها در فضای Web3 تحت عدم قطعیت‌های نظارتی، به آرامی پیش می‌روند.

هند اخیراً جایگاه چهارم را در شاخص پذیرش جهانی رمزنگاری 2022 که توسط شرکت تحقیقاتی بلاک چین Chainalysis گردآوری شده است، کسب کرده است. این رتبه‌بندی‌ها، همه کشورها را بر اساس استفاده‌های متنوعشان از سرویس‌های رمزنگاری مختلف شماره‌گذاری می‌کردند و هند در مقیاسی که گواهی بر پذیرش رو به رشد رمزنگاری در دومین کشور پرجمعیت جهان بود، از ایالات متحده و روسیه پیشی گرفت. شرکت سرمایه گذاری رمزنگاری محور امارات متحده عربی Cypher Capital تاکید کرده است که فناوری بلاک چین می تواند بیشترین سود را برای صنایع بهداشتی و لجستیکی هند داشته باشد.